PracaGrupypl.praca.dyskusjenormy pracy - ile kucharek na 100 osób › Re: normy pracy - ile kucharek na 100 osób
  • Data: 2010-09-03 08:22:45
    Temat: Re: normy pracy - ile kucharek na 100 osób
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał

    > Mam zupelnie odmienne zdanie.

    I uważasz, że:

    koszt przygotowania posiłku = koszt przygotowania posiłku + koszt
    opakowania + koszt transportu?

    To ja już nie mam pomysłu, jak Ty to liczysz ;-)

    > To co wyzej napisales moze wynikac z tego,
    > ze w szkolach nie umieja realnych kosztow policzyc

    Wystarczy, że wiem, ile ja płacę za obiady szkolne mojej progenitury.
    U jednego (podstawówka) - obiady gotowane na miejscu. Sprzęt nie ma
    większego znaczenia, bo liczą się efekty (raczej znośne, skoro dzieciak nie
    narzeka). Obiady zjada na pewno grubo ponad setka dzieciaków. Koszt 4 zł za
    dwudaniowy obiad.
    Drugi (gimnazjum) - catering 8 zł (zeszły rok 7 zł, ale zmieniono firmę).
    Różnica w skali roku zauważalna. Jakość obiadów jak sądzę porównywalna.

    K.