PracaGrupypl.praca.dyskusje › nie jest źle ;)

  • 1. Data: 2006-09-29 16:29:01
    Temat: nie jest źle ;)
    Od: "sopoltrad \(1\)" <m...@m...com>

    O godzinie 18.27 CET stwierdzam, ze ostatni post na pl.praca.szukana ma
    ponad piec godzin, a jest to ogloszenie jakiegos biedactwa od robienia
    fortuny na spamowaniu ;), zas od wiadomosci z faktycznym poszukiwaniem pracy
    minela niemal calkowita osmiogodzinna dniowka :)))
    M.

  • 2. Data: 2006-09-29 18:22:13
    Temat: Re: nie jest źle ;)
    Od: Michał Zaborowski <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl>

    Dnia 2006-09-29 18:29, Użytkownik sopoltrad (1) napisał:
> [...]
    > fortuny na spamowaniu ;), zas od wiadomosci z faktycznym poszukiwaniem pracy
    > minela niemal calkowita osmiogodzinna dniowka :)))

    A jak to jest na oferowanej? :)
    Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać...

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)

  • 3. Data: 2006-09-29 19:05:00
    Od: "sopoltrad \(1\)" <m...@m...com>

    Użytkownik "Michał Zaborowski" <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl> napisał w

    > A jak to jest na oferowanej? :)
    > Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać...

    Oferowana jest moderowana; nie chce mi sie wracac do dyskusji o moderowaniu
    tej grupy, zapewniam, ze temat wracal niejednokrotnie, szczegolnie po
    dwutygodniowych urlopach moderatora... Sam niechetnie wysylam tam oferty, a
    jesli juz, to raczej szablonowe i permanentne, niz zwiazane z jakas
    konkretna i pilna rekrutacja.

    Wiec - pudlo, drogi Panie ;)

    Maciek

  • 4. Data: 2006-09-29 20:33:48
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

> [...]

    > fortuny na spamowaniu ;), zas od wiadomosci z faktycznym poszukiwaniem pracy
    > minela niemal calkowita osmiogodzinna dniowka :)))

    moze ktos przetrzymal te posty :)

  • 5. Data: 2006-09-30 07:09:10
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > fortuny na spamowaniu ;), zas od wiadomosci z faktycznym poszukiwaniem pracy
    > minela niemal calkowita osmiogodzinna dniowka :)))

    nie zaleznie od Twojego posta, chcialbym grzecznie zaznaczyc, ze oferowane tam
    zajecia to jest kupa jakas dla gnojkow i frustratów, po co czytac to i ciagnac
    pieniacka dyskusje, skoro tam i tak nic nie ma? Nie bylo, nie ma i pewnie nie
    bedzie. Szkoda czasu i klawiatury.
    Wojtek

  • 6. Data: 2006-09-30 08:55:33
    Od: "sopoltrad \(1\)" <m...@m...com>

    > nie zaleznie od Twojego posta, chcialbym grzecznie zaznaczyc, ze oferowane
    > tam zajecia to jest kupa jakas dla gnojkow i frustratów

    po pierwsze, "oferowane tam" - raczej poszukiwane? oferowanie czegokolwiek
    na pl.praca.szukana juz samo w sobie jest niezgodne z przeznaczeniem grupy,
    bez wzgledu na tresc...

    > po
    , po co czytac to i ciagnac pieniacka dyskusje, skoro tam i tak nic nie ma?
    Nie bylo, nie ma i pewnie nie bedzie. Szkoda czasu i klawiatury.

    ...a tutaj juz ublizasz ludziom, ktorzy szukaja pracy zamieszczajac
    ogloszenia na pl.praca.szukana. Dlaczego i jakim prawem? Moze zajrzyj, sam
    sie przekonasz, ze wiekszosc postow pochodzi od najautentyczniejszych osob,
    szukajacych pracy... jak na razie sam wpisales sie w "pieniacka dyskusje",
    na ktora "szkoda czasu i klawiatury"....

    Maciek