PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownik do obsługi e-mail

  • 1. Data: 2006-09-29 11:23:25
    Temat: Pracownik do obsługi e-mail
    Od: "BPawel" <m...@o...pl>

    Marzenie pracownika domowego spełniają się!!! Sensacyjne przychody.
    Praca w
    niepełnym wymiarze. Nie potrzebne żadnego kapitału. Wyślij e-mail o

    bezpłatny raport do m...@o...pl

  • 2. Data: 2006-09-29 12:03:18
    Temat: Re: Pracownik do obsługi e-mail
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu BPawel porozsypywal nastepujace haczki:
    > Marzenie pracownika domowego spełniają się!!! Sensacyjne przychody.
    > Praca w
    > niepełnym wymiarze. Nie potrzebne żadnego kapitału. Wyślij e-mail o
    > bezpłatny raport do m...@o...pl
    Co za imbecyl. Zmien maila, poszlo do abuse
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-09-29 12:22:53
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: BPawel [29 Sep 2006 04:23:25 -0700]:

    > Marzenie pracownika domowego spełniają się!!! Sensacyjne przychody.

    http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    Kira

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want

  • 4. Data: 2006-09-29 12:51:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kira napisał(a):

    > http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    I ktoś się jeszcze daje na to nabierać? :)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 5. Data: 2006-09-29 13:18:21
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    BPawel napisał(a):

    > !!! Sensacyjne przychody.

    hehe, ten to dopiero zaszalał...

    --
    czarny

  • 6. Data: 2006-09-29 14:22:25
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: januszek [29 Sep 2006 14:51:17 +0200]:

    > I ktoś się jeszcze daje na to nabierać? :)

    No :) Całe stada...

    Kira