PracaGrupypl.praca.dyskusje › nas, polakow jest za duzo !

  • 61. Data: 2002-11-09 08:23:12
    Temat: Re: nas, polakow jest za duzo !
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "news" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aqe8s5$f1a$3@news.tpi.pl...
    > to fakt. poziom inf. w znacznie wzrósl.
    >
    > jak sie przypuszcza taka sytuacja spowodowana byla galopujacym piractwem.
    > wlasnie piractwu zawdzieczamy "obycie sie" zainteresowanych z inf.
    > Polacy to zdolne bestie :)

    Raczej wciąż żywy mit o zarobkach i prestiżu informatyków.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 62. Data: 2002-11-09 09:50:22
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    RST

  • 63. Data: 2002-11-09 12:12:46
    Od: kingram <k...@N...net>

    news wrote:

    > Panie Krzysztofie, prosze spojrzec:
    > http://www2.gazeta.pl/usenet/704534,27014.html?group
    =pl.praca.dyskusje&tid=25993

    > kwestia _sponsora_ bedzie nieco jasniejsza w kontekscie pewnej aluzji AD,
    > (choc kogo to w sumie obchodzi).
    >
    > dodam, ze nie znajduje slow pogardy dla takiego hipokryty.
    >
    > pozdrawiam,
    > aszek26
    >
    > SYN/ACK

    ACK

    Tylko bez "Panów"... ;o)
    Z netykiety wynika że skoro się już wypowiadamy to możemy sobie
    intonować per ty...
    Tak jest łatwiej.

    Jak chcesz ten kawał (m.in. o typoszeregu AD) to wal na priva... ;o))

    A facetowi załóż łańcuszek:
    iptables -t nat -A PREROUTING -i $Ethernet_zewnetrzny -s $Jego_IP/maska
    -j DROP

    i powinno być po wszystkim...

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

    --
    Home Page: http://www.kingram.de
    Hobby Page: http://www.it-security-solutions.com

  • 64. Data: 2002-11-09 16:14:42
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "kingram" <k...@N...net> wrote in message
    > Oj, Slavo, Slavo...

    Oj Krzychu, Krzychu

    > Przeciez juz sama skladnia '--help' zamiast '/?' powinna ci cos
    > podpowiedziec...

    mówi, mówi, hehe... że na moim es gehts nicht :-P

    --
    pozdrówka, Slavo
    Windoze user: unknown :-))

  • 65. Data: 2002-11-09 16:59:51
    Od: "Pawelek" <n...@t...yahoo.com>

    Witam

    "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net> wrote in message
    > "kingram" <k...@N...net> wrote in message

    Panowie skończcie tą dyskusję.
    Nie wiem o czym gadacie ale to powinno pójść na jakąś
    inną grupę, nie dotyczącą pracy :-))

    Pozdrawiam
    Pawelek

    "Cytuje pod spodem majac na uwadze przyzwoitkow"

  • 66. Data: 2002-11-11 03:08:35
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > perspektywy znalezienia pracy (slaskie, malopolskie) dla
    > admina czy programisty sa baaaaardzo kiepskie.
    Za duzo jest informatykow niestety, zreszta moze i nie za duzo, bo gdyby
    odjac tych co to tylko dyplom maja i nic poza tym i tych co nawet dyplomu
    nie maja a sie za informatykow uwazaja to pewnie zostalo by malo.

    > od 8 miesiecy szukam pracy jako administartor sieci, programista
    > czy chocby zwykly serwisant. wyslalem blisko 60 CV (80% cyfrowo)
    > i mam juz dosc.
    ja szukalem 3 lata, wyslalem ponad 500 CV w formie drukowanej (wnioskuje to
    po 3 tuszach zluzytych tylkona to, CV ma 3 strony z jednego wychodzi okolo
    500) i niezliczona liczbe tych w formie elektronicznej. Efekty marne!

    > 2 miesiace temu zrobilem cos czego nigdy przedtem
    > (ze wzgledu na swoj honor) bym nie zrobil -- zarejestrowalem sie w
    > urzedzie pracy... szok! :P -- a efektow i tak nie ma.
    Co ma chonor do tego? NO w PUP odchaczaja ze byles i nawet nie sprawdzaja
    czy sa jakies oferty. A moze sie juz cos zmienilo?

    > zawsze uwazalem, ze tylko nieudacznicy zyciowi trafiaja do tej instytucji.
    no to 30% polakow to nieudacznicy.

    > nie powinniscie sie dziwic szanowni grupowicze, monitor ogladam od 9 lat
    > 16 godz. na dobe :P.
    no ja ogladam wiecej niz 16 godzini na dobe i sienie dziwie niczemu, sam
    jestem programista z papierka, adminem z doswiadczenia zawodowego,
    serwisanem z potrzeby mojej i moich przyjaciol, grafikiem z hobby i jeszcze
    kilka inych specjalnosci by sie znalazlo. Niejestes wyjatkiem. Prognozy sa
    jednak jeszcze gorsze zatrudnienie w IT ma sie zmniejszyc.

    > np.: 4 miesiace temu doszlem do finalu (jeden z trzech -- ze 140) w pewnej
    > firmie.
    > rozmiawiam z potencjalnym pracodawca, ktory w koncu rozmowy (2 godz.),
    > mi z bolem orzeka, ze ze nie przyjmie mnie na obsadzane stanowisko,
    > bo moje kwalifikacje sa zbyt rozlegle i moge (hipotetycznie) chciec
    > migrowac...
    Slucham? takiej odpowiedzi jeszcze nie dostalem nigdy.

    > dzis (po 4 miesiacach) zrobilbym to za 600zl netto.
    No ja robie i co? i dupa.

    > nie ma pracy szanowi grupowicze.
    > nas, informatykow wszelakiej masci jest za duzo.
    > nas, polakow jest za duzo !
    No wiem wiem i jakie wnioski? Wiem zrobny rewolucje.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 67. Data: 2002-11-11 08:54:17
    Temat: Re: nas, polakow jest za duzo ! (OT)
    Od: "news" <a...@w...pl>

    > No wiem wiem i jakie wnioski? Wiem zrobny rewolucje.

    ciesze sie, ze ktos wkoncu wpadl na ten sam pomysl co ja,
    kiedy rozpoczynalem swoj watek :-)) moge wkoncu podsumowac to i owo.

    tak. jakas rewota temu krajowi, by sie napewno przydala.
    to co sie 'u koryta' wyprawia wkurza nie tylko mnie.
    demokracja. glosujemy, wybieramy, a w kraju jak zle tak bedzie jeszcze gorzej.
    'prywatyzacja' sie skonczyla. nie ma juz zycia na kreche.
    budżet nie wytrzymuje.
    problem w tym, ze malo ludzi interesuje sie tym co sie wyprawia,
    a jeszcze mniej potrafi dojsc samemu do jakis konkluzji, zamiast
    przytakiwac zapewnieniom prezenterce w wiadomosciach tvp1.
    idziecie na latwizne, drodzy panstwo
    (jesli, ktos jak sie to sie mowi: "leje pod wiatr" niech nie czuje sie adresatem,
    powyszych dywagacji).

    wszystko ma swoje granice, ale niestety nie w tym kraju.
    korupcja, poronione pomysly 'politykow', gadanie i tylko gadanie.
    jak spiewa NAS: "byle sie tylko qrw* dorwac do zloba'.

    to niestety nasza narodowa przywara.
    IMAO jedyna szansa zeby to przerwac byloby jakes zagrozenie
    z zewnatrz. wtedy moze polacy byliby sklonniejsi do wspolpracy,
    bo jak histora dowodzi tylko w takich momentach zawieszamy
    wewnetrzne niezgody, by sie bronic, a przy okazji troche powyzynac
    (bohaterstwo. z motyla na slonce. z szabelka na M1A1).

    tymczasem kolejna moja anegdotka:
    my z bratem to sie bijemy, chyba ze przyjdzie sasiad.
    my z bratem i sasiadem to sie bijemy chyba, ze przyjdzie ten z drugiej dzielnicy.
    my z bratem, sasiadem i tym z drugiej dzielnicy to sie bijemy chyba,
    ze przyjdzie ten z drugiego miasta... itd.

    ja sie nie dziwie, czemu na swiecie niektorym ludziom wkoncu 'odpierd**a',
    biora jakiegos kalasza, 2 granaty i ruszaja w miasto. jak boga kocham,
    wybiore sie na wiejska... moze najpierw z transparentem... moze nie.

    pozdrawiam,
    aszek26

    ps. jesli gral ktos w Tropico i byl el presidente napewno rozumie, co mam na mysli...
    jesli nie, coz warto zobaczyc symulator rzadzenia krajem.

  • 68. Data: 2002-11-11 11:43:51
    Od: w...@k...net.pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) news napisal(a) Mon, 11 Nov 2002 09:54:17 +0100:

> [...]
    >demokracja. glosujemy, wybieramy, a w kraju jak zle tak bedzie jeszcze gorzej.
    >'prywatyzacja' sie skonczyla. nie ma juz zycia na kreche.

    To ze demokracja jest do luftu to widac, slychac i czuc :)
    (na marginesie: wiele osob myli demokracje z wolnoscia,
    ale to juz inna para obuwia)
    Jednak warto obok rewolucji u innych zrobic tez rewolucje
    we wlasnych glowach. Warto wiec nauczyc sie, ze nikt, i nigdzie
    nie obiecuje nam, ze bedziemy do konca zycia pracowali
    w naszym miejscu zamieszkania, i w naszej ulubionej profesji.

    Powtorze wiec: praca w tym kraju jest. Ale czy np.
    specjalista-informatyk raczylby zarabiac jako sprzedawca
    warzyw i owocow? Nie bylby to dyshonor, upadek spoleczny?
    Praca jest i trzeba ja szanowac.

    A to ze rzadzacy za wszelka cene utrudniaja nam zycie,
    to juz inasz inszosc...

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 69. Data: 2002-11-13 19:17:50
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Wed, 06 Nov 2002 17:18:40 +0100, artur dyksinski
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Na bazrobociu SIEDZA tylko polglowki twojego pokroju.

    A co powiesz o tych co mają wyższe wykształcenie, pokończone dwa
    fakultety i nagle z dnia na dzień tracą pracę? I od ponad pół roku są
    na bezrobotnym?? Też nazwiesz ich półgłówkami??

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa