PracaGrupypl.praca.dyskusjenas, polakow jest za duzo ! › Re: nas, polakow jest za duzo !
    From: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nas, polakow jest za duzo !
    Date: Mon, 11 Nov 2002 04:08:35 +0100

    Użytkownik "news" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aqa25f$qp2$1@news.tpi.pl...
    > perspektywy znalezienia pracy (slaskie, malopolskie) dla
    > admina czy programisty sa baaaaardzo kiepskie.
    Za duzo jest informatykow niestety, zreszta moze i nie za duzo, bo gdyby
    odjac tych co to tylko dyplom maja i nic poza tym i tych co nawet dyplomu
    nie maja a sie za informatykow uwazaja to pewnie zostalo by malo.

    > od 8 miesiecy szukam pracy jako administartor sieci, programista
    > czy chocby zwykly serwisant. wyslalem blisko 60 CV (80% cyfrowo)
    > i mam juz dosc.
    ja szukalem 3 lata, wyslalem ponad 500 CV w formie drukowanej (wnioskuje to
    po 3 tuszach zluzytych tylkona to, CV ma 3 strony z jednego wychodzi okolo
    500) i niezliczona liczbe tych w formie elektronicznej. Efekty marne!

    > 2 miesiace temu zrobilem cos czego nigdy przedtem
    > (ze wzgledu na swoj honor) bym nie zrobil -- zarejestrowalem sie w
    > urzedzie pracy... szok! :P -- a efektow i tak nie ma.
    Co ma chonor do tego? NO w PUP odchaczaja ze byles i nawet nie sprawdzaja
    czy sa jakies oferty. A moze sie juz cos zmienilo?

    > zawsze uwazalem, ze tylko nieudacznicy zyciowi trafiaja do tej instytucji.
    no to 30% polakow to nieudacznicy.

    > nie powinniscie sie dziwic szanowni grupowicze, monitor ogladam od 9 lat
    > 16 godz. na dobe :P.
    no ja ogladam wiecej niz 16 godzini na dobe i sienie dziwie niczemu, sam
    jestem programista z papierka, adminem z doswiadczenia zawodowego,
    serwisanem z potrzeby mojej i moich przyjaciol, grafikiem z hobby i jeszcze
    kilka inych specjalnosci by sie znalazlo. Niejestes wyjatkiem. Prognozy sa
    jednak jeszcze gorsze zatrudnienie w IT ma sie zmniejszyc.

    > np.: 4 miesiace temu doszlem do finalu (jeden z trzech -- ze 140) w pewnej
    > firmie.
    > rozmiawiam z potencjalnym pracodawca, ktory w koncu rozmowy (2 godz.),
    > mi z bolem orzeka, ze ze nie przyjmie mnie na obsadzane stanowisko,
    > bo moje kwalifikacje sa zbyt rozlegle i moge (hipotetycznie) chciec
    > migrowac...
    Slucham? takiej odpowiedzi jeszcze nie dostalem nigdy.

    > dzis (po 4 miesiacach) zrobilbym to za 600zl netto.
    No ja robie i co? i dupa.

    > nie ma pracy szanowi grupowicze.
    > nas, informatykow wszelakiej masci jest za duzo.
    > nas, polakow jest za duzo !
    No wiem wiem i jakie wnioski? Wiem zrobny rewolucje.

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!