PracaGrupypl.praca.dyskusjenas, polakow jest za duzo ! › Re: nas, polakow jest za duzo ! (OT)
    From: "news" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nas, polakow jest za duzo ! (OT)
    Date: Mon, 11 Nov 2002 09:54:17 +0100

    > No wiem wiem i jakie wnioski? Wiem zrobny rewolucje.

    ciesze sie, ze ktos wkoncu wpadl na ten sam pomysl co ja,
    kiedy rozpoczynalem swoj watek :-)) moge wkoncu podsumowac to i owo.

    tak. jakas rewota temu krajowi, by sie napewno przydala.
    to co sie 'u koryta' wyprawia wkurza nie tylko mnie.
    demokracja. glosujemy, wybieramy, a w kraju jak zle tak bedzie jeszcze gorzej.
    'prywatyzacja' sie skonczyla. nie ma juz zycia na kreche.
    budżet nie wytrzymuje.
    problem w tym, ze malo ludzi interesuje sie tym co sie wyprawia,
    a jeszcze mniej potrafi dojsc samemu do jakis konkluzji, zamiast
    przytakiwac zapewnieniom prezenterce w wiadomosciach tvp1.
    idziecie na latwizne, drodzy panstwo
    (jesli, ktos jak sie to sie mowi: "leje pod wiatr" niech nie czuje sie adresatem,
    powyszych dywagacji).

    wszystko ma swoje granice, ale niestety nie w tym kraju.
    korupcja, poronione pomysly 'politykow', gadanie i tylko gadanie.
    jak spiewa NAS: "byle sie tylko qrw* dorwac do zloba'.

    to niestety nasza narodowa przywara.
    IMAO jedyna szansa zeby to przerwac byloby jakes zagrozenie
    z zewnatrz. wtedy moze polacy byliby sklonniejsi do wspolpracy,
    bo jak histora dowodzi tylko w takich momentach zawieszamy
    wewnetrzne niezgody, by sie bronic, a przy okazji troche powyzynac
    (bohaterstwo. z motyla na slonce. z szabelka na M1A1).

    tymczasem kolejna moja anegdotka:
    my z bratem to sie bijemy, chyba ze przyjdzie sasiad.
    my z bratem i sasiadem to sie bijemy chyba, ze przyjdzie ten z drugiej dzielnicy.
    my z bratem, sasiadem i tym z drugiej dzielnicy to sie bijemy chyba,
    ze przyjdzie ten z drugiego miasta... itd.

    ja sie nie dziwie, czemu na swiecie niektorym ludziom wkoncu 'odpierd**a',
    biora jakiegos kalasza, 2 granaty i ruszaja w miasto. jak boga kocham,
    wybiore sie na wiejska... moze najpierw z transparentem... moze nie.

    pozdrawiam,
    aszek26

    ps. jesli gral ktos w Tropico i byl el presidente napewno rozumie, co mam na mysli...
    jesli nie, coz warto zobaczyc symulator rzadzenia krajem.