PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie sznse na znalezienie/jaka płaca z takimi umiejętnościami...:

  • 1. Data: 2002-11-05 20:01:57
    Temat: Jakie sznse na znalezienie/jaka płaca z takimi umiejętnościami...:
    Od: "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM>

    Witam;

    Nie szukam pracy, ale tak z ciekawości chciałbym się dowiedzieć:
    -jakie mam szanse na znalezienie pracy, jak długo bym jej musiał szukać w
    mieście typu Wrocław, bez żadnych znajomości
    -jeżeli już ją bym znalazł, to na jakie mogę liczyć zarobki,
    -gdzie proponowalibyście składanie podań?(do biur rachunkowych czy do
    firm-jakich?)
    Dodam jeszcze że studiuję zaocznie(kierunek nie związany z
    umiejętnościami-rolnictwo), no i nie mam (w najblższym czasie niestety nie
    będę miał) prawa jazdy;
    -co byście mi polecili-żebym czego się uczył?(kursy odpadają, pozostaje mi
    samouczenie z książek).

    A umiejętności mniej więcej takie:

    Podstawy księgowości:
    -Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów(2-letnie doświadczenie),bieżąca
    znajomość przepisów oraz zmian zasad prowadzenia;
    -Ryczałtowe formy opodatkowania(2-letnie doświadczenie)
    -Karta podatkowa;
    -Rejestry księgowe:rejestr zakupu, sprzedaży, VAT, towarów, środków
    trwałych, pojazdów;
    -Rozliczenia ZUS;
    -Podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT), odliczenia, ulgi, znajomość
    przepisów
    -VAT, rachunkowość w rolnictwie
    -Home Banking (BZ WBK, mBank).
    -Stałe samokształcenie z zakresu księgowości.
    Wystawianie dokumentów sprzedaży (FV, FV RR, korekty, rachunki)

    Znajomość programów księgowo-finansowych:
    Subiekt-bardzo dobrze
    Rachmistrz(KPiR)
    Symfonia
    Program Płatnik
    Analityk
    FV Mag/WF-Mag
    Rejestrant(podatek zryczałtowany)
    Pakiet RAKS
    Faktura VAT
    Fakturant
    MagFak

    -Kasa fiskalna
    -Obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietów:
    -MS Office
    -Star Office
    -Open Office

    Dobra znajomość systemów Windows 98 i XP

    Dobra znajomość Internetu:
    WWW
    E-mail
    Usenet
    FTP
    Telnet

    Aktualna książeczka zdrowia
    Minimum sanitarne

    -------
    Dzięki za poświęcenie chwili, pozdrawiam-Marcin.

  • 2. Data: 2002-11-06 08:52:37
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM> napisał w
    wiadomości news:aq9eej$2e1$2@news.tpi.pl...
    Ręcem oblatujom... Przepraszam.
    Człowieku. Fachman z doświadczeniem FK powinien być do wzięcia.
    Zwłaszcza w mniejszych firmach. I tak trzymać. A jak nauki mało, to
    wziąłbym połączył na przykład wiedzę studyjną z przyszłoscią i zabrał
    się za szczegóły SAPARD-u czy innych unijnych środków dla rolnictwa.
    Ktoś w końcu musi te wnioski wypełniać, no nie? partyjni kolesie mogą
    sobie prezesować, ale ktoś do roboty musi być. A wniosek uznany bardzo
    musi być bardzo poprawnie rozliczony. Z tuszowaniem błędów zawartych w
    planie finansowym wniosku. Tj. życiowe rozliczenie musi być ostatecznie
    dopasowane do wymogów eurobiurokracji. A to ciężki i ambitny kawałek
    chleba, jak mniemam na podstawie własnych doświadczeń z kasą UE
    (pozarolniczych).
    Mniemam, że się na cóś przyda :)

    > Dzięki za poświęcenie chwili, pozdrawiam-Marcin.
    Takoż.
    zairazki

  • 3. Data: 2002-11-07 00:09:05
    Od: "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM>

    > Ręcem oblatujom... Przepraszam.
    > Człowieku. Fachman z doświadczeniem FK powinien być do wzięcia.

    Tylko ja napisałem, że nie szukam pracy :) (pracę mam-choć pracuję tylko na
    stanowisku kasjera w małym sklepie spoż.-to i tak zarabiam więcej niż jakiś
    księgowy-a to dlatego że pracuję u rodziców i dzielimy się zyskami:))
    A pytałem z ciekawości :)

    Ach, no i jeszcze jakbyś mógł powiedzieć...(z ciekawości oczywiście pytam),
    ile bym mógł zarobić?

  • 4. Data: 2002-11-07 20:09:37
    Od: "a" <a...@w...pl>

    500 gora 800

    Użytkownik "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM> napisał w
    wiadomości news:aqcb49$kp7$1@news2.tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-11-07 22:46:50
    Od: "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM>

    Użytkownik "a" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 500 gora 800

    500 zeta??????????Sorki, ale chyba tygodniowo.....przecież pracownik biura
    rachunkowego zarabia 1400zeta(z listy), więc skąd takie dane??????