PracaGrupypl.praca.dyskusjenas, polakow jest za duzo ! › Re: nas, polakow jest za duzo !
  • Data: 2002-11-07 16:39:58
    Temat: Re: nas, polakow jest za duzo !
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> wrote in message
    news:aqe34a$jcl$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > (...)
    > ale chyba jednak Twoja historia nie obejmuje
    > handlowania, zajmowania sie sprzetem specjalistycznym (cisco),
    > webmasterki, adminowania i programowania?

    Hmmmm, z cisco to raczej wetknij w szafe i dodaj karte niz skonfiguruj vlan,
    natomiast jakies skrypty owszem, zdarzylo sie ze ze dwie proste stronki w
    robocie juz robilem do zastosowan wewnetrznych.
    Poza tym jak potrzebuje zamowic cos tam to dzwonie do firmy i zamawiam
    sprzet (choc oczywiscie nie zastepuje logistyka), jezdze na pokazy bo
    producent xerokopiarek chce nam sprzedac cos tam i musze zaopiniowac, czyli
    generalnie do tego prowadze jakies projekty a to juz wychodzi troche poza
    obowiazki informatyka

    > to ze adminujesz wieloma, ROZNYMI komputerami

    No fakt, 3 rozne unixy, domeny windy, system telekomunikacyjny, bazy
    danych, na tych komputerach stoja po prostu rozne rzeczy z roznych dziedzin,
    tu o to chodzi kiedy mowie do wszystkiego, fakt programowac nie musze, na
    szczescie sa inni od tego, ale wiedza ogolna jest mocno potrzebna, wolalbym
    miec np same bazy, zazdroszcze facetom od AS-a, w sumie kazdemu z wlasna
    konkretna dzialka:)

    >i pomagasz wielu ludziom
    > (a bo ja wiem? drukarki? wordy ;-) ?) to taka jednak dosc
    ,,skoncentrowana''
    > adminiowo-helpdeskowa robota.
    > Autor watku ma troche bardziej rozlegla historie. W dodatku bardzo krotka
    > (2 lata... po 10 latach ta historia robilaby dobre wrazenie, po 2 robi
    zle)

    moze tak, po prostu sprawia wrazenie skoczka, a teraz to sie bardzo zle
    kojarzy, z drugiej strony szanse na specjalizacje sa bardzo male nawet w
    duzych firmach (do tego glownie sie odnioslem), przykladowo koles od
    intranetu po miesiacu zostal utopiony w poczte korporacyjna (ale tylko w
    waskim zakresie wyjscia na zewnatrz, caly routing wewnetrzny i utrzymanie sa
    poza jego zakresem)

    > oczywiscie to moje zdanie a nie obiektywna czy jakas uogulniona opinia.

    Sie wie:)

    > pozdrawiam

    takoz

    > romekk