PracaGrupypl.praca.dyskusjenas, polakow jest za duzo ! › Re: nas, polakow jest za duzo !
  • Data: 2002-11-07 17:44:43
    Temat: Re: nas, polakow jest za duzo !
    Od: "news" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ten watek nie jest chyba w calosci bezposrednio do mnie,
    ale sadze ze pomalu czas na pewne konkluzje.

    > Wiesz ta rozmowa jest na kredyt -wlasnie go u mnie zaciagnoles :)))
    > Nic z niej nie skorzystam, poswiece za to swoj czas by ci otworzyc jakas
    > furtke w murze twojej glowy.
    > :))))))

    jaka forme splaty preferujesz ? potrzebujesz cos z softu ? :)))))))
    jesli chodzi o ta "furtke", to widze juz swiatelko :P

    > Osoba bezrobotna jest bogata w cos co brakuje obecnie wszystkim
    > pracujacym, ma czas.
    > Moze go wykorzystac na tysiac sposobow, przesiedziec caly dzien przed tv
    > ogladajac brazylijskie seriale lub poswiecic ten czas na nauke.
    > Z braku miejsca nie udziele odpowiedzi na pytanie co mozna zrobic ze
    > swoim zyciem (czy wolnym czasem) wiem tylko ze *nie wolno* go zmarnowac.
    > Po wskazowki udaj sie do biblioteki i przeczytaj kilka ksiazek -polecam
    > literature piekna -masz na to teraz czas.
    > :))))))

    masz racje. czas trzeba spedzac produktywnie. staram sie.
    tematu unixow starczy mi jeszcze na dlugo,
    mam sporo do zrobienia.

    > Od ponad roku nie mam pracy.

    jestem zszokowany :P

    Arturze, zastanawia mnie pogarda dla takich flustratow jak ja, ktora okazujesz,
    jednoczesnie majac zasadniczy dla nas obu problem - praca.
    moze kwestia braku pracy jest jedynym (dla nas obu) wspolnym mianownikiem,
    a twoj poziom mentalnego rozwoju wyprzedza moj o pare lat swietlnych.
    byc moze. zastanawia mnie to, ale przyjmijmy, ze nigdy tego nie powiedzialem.
    nie chce cie prowokowac - w koncu mozesz sobie tego nie zyczyc.
    ja sie wyraznie o to prosilem.

    > W tym czasie zdobylem prare certyfikatow, do kilku inny sie jeszcze
    > przygotowywuje, podciagnalem swoj Angielski, a rozrywek dostarczam sobie
    > 5 krotnie mniej niz kiedy pracowalem.

    gratulacje sily woli (ja tez sie staram).
    ale czy dlugo trzeba czekac na efekty (dostanie pracy) ?
    jak dlugo nalezy jeszcze byc wykwalifikowanym bezrobotnym ?

    > Jako ze to moj przedostatni post na ta grupe, to sobie pozwolilem na
    > zwierzenie. :-P

    doceniam. dziekuje, choc nie do konca rozumiem deklaracji :)
    "nigdy nie mow nigdy".

    pozdrawiam,
    aszek26