PracaGrupypl.praca.dyskusjenas, polakow jest za duzo ! › Re: nas, polakow jest za duzo !
    From: artur dyksinski <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nas, polakow jest za duzo !
    Date: Thu, 07 Nov 2002 14:11:30 +0100

    Czesc

    > <ciach>

    > Ohhohoo... Jaki doswiadczony zyciowo i dojrzaly obywatel swiata...
    > Siedze sobie na bezrobociu jakies okolo 6 miesiecy, w niemczech i
    > bynajmniej nie uwazam sie za debila i polglowka...
    Skoro piszesz ze *siedzisz* to nim jestes...

    > Moze by Pan tak konstruktywniej podpowiedzial coz ten obdarzony
    > inteligencja czlowiek bez pracy moze robic? Konkretniej?
    > Moze chodzi o przemeblowanie mieszkania albo czestsze spacery z psem?
    Wiesz ta rozmowa jest na kredyt -wlasnie go u mnie zaciagnoles :)))
    Nic z niej nie skorzystam, poswiece za to swoj czas by ci otworzyc jakas
    furtke w murze twojej glowy.
    :))))))
    Osoba bezrobotna jest bogata w cos co brakuje obecnie wszystkim
    pracujacym, ma czas.
    Moze go wykorzystac na tysiac sposobow, przesiedziec caly dzien przed tv
    ogladajac brazylijskie seriale lub poswiecic ten czas na nauke.
    Z braku miejsca nie udziele odpowiedzi na pytanie co mozna zrobic ze
    swoim zyciem (czy wolnym czasem) wiem tylko ze *nie wolno* go zmarnowac.
    Po wskazowki udaj sie do biblioteki i przeczytaj kilka ksiazek -polecam
    literature piekna -masz na to teraz czas.
    :))))))

    > A co by Pan np. zaproponowal sieciowcowi w ramach doskonalenia sie
    > zawodowego (bo rozmawiamy o informatykach) - moze zakup kilku ruterow
    > CISCO i firewalli i pocwiczenie na nich jakichs sztuczek magicznych
    > jeszcze w danej chwili, zeby w tej lepszej pracy miec je juz obcykane?
    No i nic nie zrozumiales...
    Nie bedzie "tej lepsze pracy" jak w siebie nie ZAINWESTUJES.

    > A co do przekwalifikowania sie - to i owszem ostatnio nawet rozwoze
    > napoje do domow bogatych niemcow. O takie przekwalifikowanie Panu
    > chodzilo?
    Nie, mnie chodzilo o to bys zmadrzal i stal sie "bogatym niemcem"
    polskiego pochodzenia -po to tam wyjechales, nieprawdaz ?
    :))))

    > Tylko debil siedzi i wypisuje takie bzdury o czyms o czym nie ma
    > zielonego pojecia Panie Arturze...
    Od ponad roku nie mam pracy.
    W tym czasie zdobylem prare certyfikatow, do kilku inny sie jeszcze
    przygotowywuje, podciagnalem swoj Angielski, a rozrywek dostarczam sobie
    5 krotnie mniej niz kiedy pracowalem.
    Nie mam na to poprostu czasu...
    Jako ze to moj przedostatni post na ta grupe, to sobie pozwolilem na
    zwierzenie. :-P

    > "Smart Brains are very limited resources...
    > Don't waste them, be GPL !"
    -Yeah sure, let them die of starvation
    O prosze GPL-oszolomek i narzeka na brak zajecia.
    SIC!

    Pozdrawiam
    Artur