PracaGrupypl.praca.dyskusje › nagdodziny

  • 11. Data: 2006-04-21 11:39:39
    Temat: Re: nagdodziny
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:e2806i$l2e$1@news.onet.pl Tomasz Kaczanowski

    > Nie wewnętrzne przepisy tylko kodeks pracy. Możliwości są takie:
    > - zapłacić za nadgodziny,
    > - na pisemny wniosek pracownika udzielić czasu wolnego w tym samym wymiarze
    > co nadgodziny,
    > - udzielić czasu wolnego bez wniosku pracownika (czyli "przymusowo"), ale
    > wtedy 2* tyle co nadgodziny i najpóźniej do końca okresu rozliczeniowego.
    > (KP art. 151^2).

    Wewnetrzne przepisy moga ustalic okres rozliczeniowy, wiec moze byc to
    rozliczane i wyplacane wczesniej, o to mi chodzilo, moze za duzy skrot
    myslowy...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2006-04-21 11:46:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e2ag9r$m4i$2@news.onet.pl Tomasz Kaczanowski
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Wewnetrzne przepisy moga ustalic okres rozliczeniowy, wiec moze byc to
    > rozliczane i wyplacane wczesniej, o to mi chodzilo
    OK, jasne.

    Jotte

  • 13. Data: 2006-04-22 12:38:43
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>

    On Fri, 21 Apr 2006 13:24:16 +0200, Jotte wrote:

> [...]
    > wtedy 2* tyle co nadgodziny i najpóźniej do końca okresu rozliczeniowego.

    - udzielić czasu wolnego bez wniosku pracownika "w wymiarze o połowę
    wyższym, niż liczba przepracowanych godzin nadliczbowych", czyli
    _1,5_raza_, przed upływem okresu rozliczeniowego,

    - jeżeli pracownik złożył wniosek przed upływem okresu rozliczeniowego
    o udzielenie czasu wolnego, to udzielenie tego czasu wolnego, w takim
    samym wymiarze jak liczba przepracowanych godzin nadliczbowych, może
    nastąpić w terminie wskazanym przez pracownika, także po upływie
    okresu rozliczeniowego.

    --
    abakan