PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutacja

  • 1. Data: 2006-04-19 20:57:23
    Temat: Rekrutacja
    Od: "sidcom" <c...@s...pl>

    Witam,
    na kanale Kino Polska film pt: Rekrutacja

    "Młody mężczyzna marzy o pracy w agencji reklamowej. Pewnego dnia zostaje
    zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną. Będzie tego gorzko żałował. "

    http://www.kinopolska.pl/film.php?data=2005-10-22&id
    =10894

    mi osobiście podobał się wątek z menadżerem, ponieważ w swoim życiu
    zawodowym spotkałem kilku takich palantów.
    Film rewelacja, polecam prezesom, dyrektorom firm oraz tym, którzy
    przeprowadzają rekrutacje.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-19 21:15:57
    Temat: Re: Rekrutacja
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    sidcom wrote:
    > Witam,
    > na kanale Kino Polska film pt: Rekrutacja

    > Film rewelacja, polecam prezesom, dyrektorom firm oraz tym, którzy
    > przeprowadzaj? rekrutacje.

    A moge jakos go obejrzec nie majac kanalu "Kino Polska"?

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 3. Data: 2006-04-20 18:07:34
    Od: "sidcom" <c...@s...pl>

    Użytkownik "mgl" <a...@f...email.com> napisał w wiadomości

    > A moge jakos go obejrzec nie majac kanalu "Kino Polska"?
    >
    > pozdrawiam,
    > --
    > mgl

    tylko to znalazlem w interku, część 1 i 2
    http://www.szorty.pl/movie.php?id=2160
    http://www.szorty.pl/movie.php?id=2161

    pozdrawiam
    sidcom