PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Ceramika Gres Końskie

  • 1. Data: 2006-04-20 08:38:36
    Temat: Praca w Ceramika Gres Końskie
    Od: m...@p...fm

    Witam,
    Czy ktoś ma doświadczenie z tą firmą?
    Jakie tam są warunki pracy - rodzaj zatrudnienia, zarobki, atmosfera
    pracy.
    Chodzi mi o niższe stanowisko kierownicze...

    Pozdrawiam, M.

  • 2. Data: 2006-04-21 17:22:54
    Temat: Re: Praca w Ceramika Gres Końskie
    Od: "Kamil Cichy" <k...@v...pl>

> [...]
    > pracy.
    > Chodzi mi o niższe stanowisko kierownicze...

    Witam,

    Znajomy tam pracuje. Prężna, nowoczesna firma w silnej grupie. Młoda kadra,
    miła atmosfera, umowy o pracę. Trzeba ciężko pracować, firma nie wydaje bez
    potrzeby nawet złotowki. Zarobki jedne z lepszych w regionie

    Pozdrawiam,

    Kamil

  • 3. Data: 2006-05-02 07:24:59
    Temat: Re: Praca w Ceramika Gres Konskie
    Od: m...@p...fm

    Czy móglbym jeszcze prosic o opinie o firmie Nowa-Gala? Ta sama
    branza, to samo miasto?

    Pozdrawiam, M.