PracaGrupypl.praca.dyskusje › nagdodziny

  • 1. Data: 2006-04-20 12:37:25
    Temat: nagdodziny
    Od: "Karolina19" <k...@w...pl>

    Grupowicze pomozcie. Otoz u mnie w firmie panuje dziwny zwyczaj ze jesli ktos
    ma nadgodziny to może je wykorzystac (nadgodziny lub cale dni jeśli wypracowal
    sobie) ale jedynie w biezacym miesiacu. Czyli nadgodziny wypracowane w lipcu
    musze odebrac sobie w lipcu a w sierpniu już nie mogę. Tak twierdzi moja
    kadrowa. Dziwi mnie to bo bywaja sytuacje ze nie mam mozliwosci odebrac sobie
    nadgodzin w danym miesiacu ze względu na produkcje. Licza się wtedy godziny i
    nikt mnie nie pusci na urlop. W zwiazku z tym pytanie czy Wy tez spotkaliscie
    się z takim czyms jak u mnie? Czy jest jakis paragraf na cos takiego?
    dzieki i pozdrawiam
    Karolina
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl