PracaGrupypl.praca.dyskusje › nadgodziny - jak liczyć w tym przypadku?

  • 21. Data: 2007-05-03 19:16:03
    Temat: Re: nadgodziny - jak liczyć w tym przypadku?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1dc83$vv5$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    Sorry za błąd zegara, już poprawiłem.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2009-04-01 09:02:41
    Temat: Re: nadgodziny - jak liczyć_w_tym_przypad
    Od: "epracownik" <kontakt@WYTNIJ_TOe-pracownik.eu>

    >Pozwolę sobie, nie zgodzić się :)

    Właśnie: Wyrok Sądu Najwyższego z 29 stycznia 2008 r., I PK 196/07:

    Praca w sobotę (tj. w dniu stanowiącym dodatkowy dzień wolny od pracy wynikający z
    pięciodniowego tygodnia pracy - art. 129 , Par. 1 Kodeksu pracy), świadczona w
    nadgodzinach, uprawnia do dodatku w wysokości 50% wynagrodzenia, bowiem dzień ten nie
    jest niedzielą ani świętem (niebędącym dla pracownika dniem pracy zgodnie z
    obowiązującym go rozkładem czasu pracy), nie jest też on dniem wolnym udzielonym
    pracownikowi w zamian za pracę w niedzielę lub w święto będące dla pracownika dniem

    www.e-pracownik.eu