PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków

  • 1. Data: 2007-05-02 07:48:37
    Temat: Zarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków
    Od: j...@g...com

    Witam!

    Zamierzam zaaplikować na pozycję inżyniera oprogramowania w krakowskim
    laboratorium IBM. Jaką stawkę mogę wynegocjować, zakładając, że mam
    niezłe doświadczenie zawodowe? Czy 8k netto to za dużo nawet jak na
    IBM?

    Pozdrawiam!
    Janek

  • 2. Data: 2007-05-02 08:10:12
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    j...@g...com pisze:

    > Jaką stawkę mogę wynegocjować, zakładając, że mam
    > niezłe doświadczenie zawodowe?

    A co to jest niezłe doświadczenie? Bo jak masz niezłe doświadczenie to
    dostaniesz, o ile cię przyjmą, niezła stawkę.

    p.s Z tego co mi sie obiło o uszy to z 2 letnim stażem to około 6K brutto.

  • 3. Data: 2007-05-02 10:54:17
    Od: "21" <2...@p...pl>

    > p.s Z tego co mi sie obiło o uszy to z 2 letnim stażem to około 6K brutto.

    mi się wydaje że to raczej przeciętnie

  • 4. Data: 2007-05-02 13:50:21
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl>

    j...@g...com wrote a message concerning to following matters on
    2007-05-02 09:48:
> [...]
    > laboratorium IBM. Jaką stawkę mogę wynegocjować, zakładając, że mam
    > niezłe doświadczenie zawodowe? Czy 8k netto to za dużo nawet jak na

    pamietaj ze zachodnie firmy przyjezdzaja tutaj nie po to, zeby nam duzo placic,
    tylko po to zeby miec taniego, dobrego pracownika.
    8tys. netto wydaje mi sie troche wygorowana stawka, ale wszystko zalezy od
    twojego doswiadczenia. jesli jestes rzeczywiscie dobry to czemu nie. ale 8tys.
    brutto mysle ze brzmi rozsadniej, a i przyzwoicie.
    --
    Pozdrowienia!
    Marcin "Phyt0n" Paczkowski

  • 5. Data: 2007-05-02 19:11:04
    Od: "Jacek" <k...@i...pl>

    > Czy 8k netto to za dużo nawet jak na IBM?

    Jesli chcesz zarabiac taka stawke to raczej bedziesz musial pojechac do
    Wa-wy.
    W Krakowie inz. oprogramowania az tyle nie zarabia.

    J.

  • 6. Data: 2007-05-03 08:55:40
    Od: I25 <k...@w...pl>

    j...@g...com pisze:
> [...]
    > laboratorium IBM. Jaką stawkę mogę wynegocjować, zakładając, że mam
    > niezłe doświadczenie zawodowe? Czy 8k netto to za dużo nawet jak na
    Kuzyn pracowal w IBM w Krakowie. Zwolnil sie w 2006roku. Zarabial
    4500brutto (Ok. 5lat doswiadczenia w Java). Teraz ma wlasna firme i
    zarabia duzo wiecej :)

  • 7. Data: 2007-05-03 20:24:58
    Od: "Ori" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    j...@g...com napisał(a):

    >Czy 8k netto to za duzoo nawet jak na IBM?

    Jesli pomyliles netto z brutto -> tak, jest to mozliwe
    Jesli nie -> (raczej) nie w KRK, nie jako deweloper

  • 8. Data: 2007-05-05 04:15:25
    Od: "Jacek" <k...@i...pl>

    > Jesli pomyliles netto z brutto -> tak, jest to mozliwe
    > Jesli nie -> (raczej) nie w KRK, nie jako deweloper

    Zgadza sie, 8000 brutto jest do osiagniecia w KRK, ale to tez nie jest
    latwe.
    Trzeba na prawde swietnie wypasc na rozmowie, miec dobre referencje i trafic
    na firme ktora jest sklonna tyle zaplacic.

    Nie wiem czy IBM az tyle placi zwyklym Software Engineer-om.
    Tak jak ktos napisal wczesniej, zachodnie firmy nie przyjezdzaja tutaj po to
    zeby nam dobrze placic, tylko zeby miec dobrego, taniego pracownika.
    Ta stawka bardziej by mi pasowala do Senior Software Engineer-a lub nawet
    Technical Leada, no ale byc moze pod pojeciem inzyniera oprogramowania
    miales na mysli rowniez te stanowiska.

    J.

  • 9. Data: 2007-05-07 14:54:49
    Od: m...@g...com

    On 5 Maj, 06:15, "Jacek" <k...@i...pl> wrote:

> [...]
    > Ta stawka bardziej by mi pasowala do Senior Software Engineer-a lub nawet
    > Technical Leada, no ale byc moze pod pojeciem inzyniera oprogramowania

    To bida u was w Krakowie :)

  • 10. Data: 2007-05-07 16:38:27
    Od: "Czesiek" <c...@w...pl>

    > To bida u was w Krakowie :)

    A w Warszawie jak to wyglada powiedzmy dla dobrego inzyniera oprogramowania
    powiedzmy z 2 letnim dosw.