PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
  • Data: 2002-11-30 23:07:44
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adherent" napisał w wiadomości
    > Balcerowicz (traktujmy go jako guru i przywódcę ortodoksyjnych,
    > niereformowalnych liberałów) zawsze twierdził i twierdzi że wszystkie
    > ulgi należy zlikiwdować. Zaraz po objęciu władzy przez obecną
    > ekipę, minister Hausner człowiek jak widać bliski Balcerowiczowi,
    > za pomocą ludzi Balcerowicza którzy pozostali w MPiPS zbałuszyli
    > nową ekipę i zabrano ulgi. Do tego momentu można to traktować
    > jako część spiskowej teorii dziejów.

    Czyli rozumiem, że Balcerowicz, któremu nie przyszło do głowy zabierać ulg
    inwalidom, gdy sam był ministrem, wykonał to rękami Hausnera i swoich
    agentów w SLD (nie tylko w ministerstwie pracy, przecież to jeszcze posłowie
    przegłosowali), ale ten jego misterny plan na nic się nie zdał, bo ludzie
    przenikliwi o wielkiej inteligencji jak Ty, bez trudu go przejrzeli i
    wiedzą, że SLD ma czystą kartę?

    > Po sprzeciwie społecznym wycofano się i przywrócono wszystkie
    > ulgi przynajmniej w części dotyczącej inwalidów.

    Powiedz to mojej niewidomej koleżance, która kiedyś jeździła za darmo, a po
    "przywróceniu ulg" za bilety płaci. Wierz mi, że to co SLD mówi, a
    rzeczywistość za oknem, to dwie różne rzeczy i czasami nie zaszkodziłoby za
    to okno wyjrzeć.

    Paweł
    --
    www.szwedzka.pl