PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
  • Data: 2002-12-01 15:15:55
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adherent" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ascqe6$3jo$1@news.tpi.pl...
    [...]
    > Koleżanka nie płaci teraz za przejazd przewodnika, który na przejazd
    > otrzymuje tzw. bilet "0" za który państwo płaci przewoźnikowi.
    > Nie korzystam z tej ulgi, ale tak to rozumiem. Piszą tutaj na
    > grupę osoby które bardzo dobrze znają stan faktyczny w tej
    > sprawie jeżeli źle to opisałem niewątpliwie sprostują.

    Prostuję, jak sobie życzysz. :-)
    Obowiązuje od 1.08.2002.

    Opiekun towarzyszący w podróży osobie o znacznym stopniu niepełnosprawności
    (niezdolnej do samodzielnej egzystencji, inwalidzie I grupy) oraz przewodnik
    towarzyszący w podróży osobie ociemniałej lub niewidomej na podstawie
    jednego z dokumentów podopiecznego oraz biletów jednorazowych ma prawo do
    95% ulgi w pociągach PKP i autobusach PKS.

    Więcej na http://www.pomocspoleczna.ngo.pl/strona.asp?id=539 .

    --
    Pozdrawiam.
    Perła