PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
  • Data: 2002-12-01 23:34:50
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adherent" napisał w wiadomości
    > Pearl podał stronę gdzie można znaleźć uprawnienie i zasady
    > przyznawania ulg http://www.pomocspoleczna.ngo.pl/strona.asp?id=539
    > Nie wiem czy przewodnik przed tym zamieszaniem też miał
    > jakieś ulgi.

    Jeździł za darmo.

    >Istotne jest że to powinno być zmienione. Powtarzam :
    > Racjonalnym rozwiązaniem powinno być płacenie uprawnionym
    > inwalidom dobrze policzonego ryczałtu na przejazdy i niech oni
    > decydują z jakiego środka lokomocji będą korzystać bez zniżek.
    >
    > Nie wchodzę w dyskusje o wyższościach jednej ideologi nad drugą.

    Stanowisz chyba wręcz podręcznikowy przykład tzw. twardego elektoratu SLD i
    myślę, że określenie "beton", używane wprawdzie dla określania
    ideologicznych PZPR-owców, idealnie do Ciebie pasuje. Wbrew faktom i liczbom
    nie chcesz przyznać albo naprawdę nie potrafisz dostrzec, że SLD zabrał ulgi
    na przejazdy inwalidom, tylko bredzisz (przepraszam, ale innego słowa nie
    można tu użyć), że zrobił to z poduszczenia Balcerowicza. Może system ulg
    powinien wyglądać inaczej, ale na razie jest tak, że inwalidzi mieli ulgi, a
    SLD im je zabrał. Z własnej inicjatywy.

    Paweł
    --
    www.szwedzka.pl