PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    From: "adherent" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Date: Sat, 30 Nov 2002 01:59:43 +0100

    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:as8uob$92r$1@cs.magma-net.pl...

    > To jakiej odpowiedzi udzieliłeś na mój zarzut, że Twoje twierdzenie, że
    > Balcerowicz zabrał ulgi inwalidom, jest bzdurą, bo był to autorski pomysł
    > lewicy?

    Balcerowicz (traktujmy go jako guru i przywódcę ortodoksyjnych,
    niereformowalnych liberałów) zawsze twierdził i twierdzi że wszystkie
    ulgi należy zlikiwdować. Zaraz po objęciu władzy przez obecną
    ekipę, minister Hausner człowiek jak widać bliski Balcerowiczowi,
    za pomocą ludzi Balcerowicza którzy pozostali w MPiPS zbałuszyli
    nową ekipę i zabrano ulgi. Do tego momentu można to traktować
    jako część spiskowej teorii dziejów.

    Po sprzeciwie społecznym wycofano się i przywrócono wszystkie
    ulgi przynajmniej w części dotyczącej inwalidów. Najgorsze w tym
    wszystkim jest że państwo płaci ryczałtem molochom takim jak
    PKP PKS i MPK wyrównanie do pełnej ceny biletów za przejazdy
    niepełnosprawnych często w warunkach urągających przyzwoitości.
    Racjonalnym rozwiązaniem powinno być płacenie uprawnionym
    inwalidom dobrze policzonego ryczałtu na przejazdy i niech oni
    decydują z jakiego środka lokomocji będą korzystać bez zniżek.

    W trakcie tych zmian w NIE ukazał się artykuł o ulgowych przelotach
    Lotem po całej Europie i nie tylko, Balcerowicza, Bieleckiego,
    Gronkiewicz (bankowcy!) wraz z rodzinami!.
    W jednej z porannych audycji Balcerowicz na zarzut że to nie
    w porządku - odpowiedział że to błahostka i on o tym nie wiedział.

    Obywatel który nie ma biletu albo bezprawnie korzysta z przejazdu
    ulgowego płaci wielokrotność normalnej należności za przejazd.
    Przy znacznych kwotach jest to chyba ścigane przez prokuratora.
    Do chwili obecnej nie wiadomo czy wyżej opisani zwrócili
    nienależne ulgi. Prokurator tym się chyba nawet nie zainteresował
    no ale są równi i równiejsi zgodnie z liberalnym pojmowaniem
    świata.

    Tak ja to widzę.
    Pozdrawiam
    ad.