PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Date: Thu, 28 Nov 2002 12:02:33 +0100

    > Teraz to wiemy, ale w latach zjawisko starzenia spoleczenstw nie bylo znane.
    > Do tego jeszcze raz powtarzam niewielka czesc populacji odzywala wieku
    > emerytalnego, nie wspominajac juz o opiece zdrowotnej(powtarzam sie).

    Oglądam od czasu do czasu różne tabelki i wykresy demograficzne - 20,30
    lat wstecz było to już chyba jasne, sądzę że wcześniej też. To dosyć dawno.

    > Ten zlodziej to panstwo, a panstwo to my. Sek w tym ze ci co rzadzili kiedys
    > okradli tych co zyja teraz i jutro. Caly czas tak sie dzieje, zyjemy kosztem
    > przyszlych pokolen.

    A nie musimy.

    Państwo, jak rodzina, różnie traktuje swoich członków - są rodziny, w
    których ojciec alkoholik bije matkę i gwałci córki. To nie jest
    okoliczność obiektywna i nie dająca się zmienić. Szlaban staremu na kasę
    i kurek na gorzałę.

    > Da sie da, wbrew pozorom Zus istnieje jzu wiele lat. Tylko ze teraz ma
    > lepsze siedziby(palace)

    Nie wiem, czy się da, bo w ZUSie twierdzą, że nie wiedzą ile wpłaciłem
    pieniędzy i sam mam wydedukować i udowodnić mój kapitał początkowy.

    > A co maja powiedziec spoleczenstwu ze kasa jest pusta ?? ;))

    Tak, i że bieżące świadczenia można wypłacić tylko z bieżących dochodów.
    I grzecznie poprosić o społeczną zgodę na taki stan rzeczy.

    Pzdr: Dogbert