PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
  • Data: 2002-11-28 22:13:08
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adherent" napisał w wiadomości
    >Nie może być tak że Balcerowicz czy
    > jego ludzie wymuszają likwidację ulg na przejazdy dla inwalidów a
    > sam bez skrupułów korzysta z ulgowych biletów Lotu.

    Rozumiem wiarę w SLD, uwielbienie dla Millera, apoteozę Kołodki i dogmat, że
    Balcerowicz jest winien wszystkiemu od rozbicia dzielnicowego po ostatnią
    powódź, ale takiej bredni to nawet Lepper nie wygłasza, bo straciłby
    wiarygodność. Ja wiem, że ze ślepą wiarą dyskutować nie sposób, ale fakty są
    niestety takie, że to "lewica" z własnej inicjatywy zabrała inwalidom te
    ulgi czy uznała w XXI wieku prąd za towar luksusowy i nałożyła nań akcyzę,
    bo braknie jej pieniędzy na utrzymywanie takich biednych i poszkodowanych
    grup społecznych jak górnicy, hutnicy, stoczniowcy, kolejarze i katecheci w
    szkołach.

    Paweł
    --
    www.szwedzka.pl