PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
  • Data: 2002-11-29 00:26:56
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Od: w...@e...org.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście,ale skoro już poszedł na tą emeryturę,to niech nie blokuje
    > dalej miejsca pracy innym-młodym.On ma emeryturę,a inni nie mają
    > nic...bo nie mają pracy i nie mają *żadnych* środków do życia.

    Jeżeli ktoś zdecydował, że zgromadził już kapitał na to, by emerytura z niego
    pochodząca była wystarczająca, to tylko jego sprawa. To jak oszczędności, które
    możesz zużyć kiedy tylko chcesz (przynajmniej tak to powinno wyglądać). Nie ma
    to żadnego związku z pracą, gdyż emerytura to konsumpcja tego, na co się
    pracowało wcześniej i nic więcej. Jeśli ktoś chce pobierać emeryturę i dalej
    pracować to jest to jego święte prawo i chwała mu za taką postawę. To co
    piszesz jest równoznaczne z sytuacją, w której mówisz jakiemuś pracownikowi:
    dość już sobie popracowałeś, teraz ja. A g...o prawda, odpowiada pracownik i ma
    rację.

    Michał Gancarski