PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    From: "adherent" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Date: Thu, 28 Nov 2002 08:43:49 +0100

    Użytkownik "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:as43qd$9fa$1@news.tpi.pl...

    > Najwiekszym bledem bylo wlasnie to ze reformy przeprowadzano tak wolno.

    Tylko pytanie kto takie zdecydowane zmiany by przeżył, a raczej czy
    społeczeństwo by dopuściło do tak radykalnych zmian. Nie wiemy jak
    by było. Czesi i Słowacy zastosowali bardziej konserwatywną politykę.
    Oba kraje mają bezrobocie chyba poniżej 9%. Gospodarczo Czechy
    są lepsi od nas. Słowacy gospodarczo nie dużo gorzej od nas.

    > O jakim sukcesie pana ministra K. mowisz, o podwyzszonych
    > podatkach o braku reform i zwiekszeniu dlugu publicznego??
    > Ten czlowiek zmarnowal kilkanascie miesiecy nic nie robiac.

    Gospodarka ruszyła, przepowiedział (jeżeli nie doprowadził) pierwszy
    spadek bezrobocia. Jeżeli te tendencje utrzymają się w skali roku
    to nie będzie potrzeba innych argumentów do obrony takiej polityki.

    > U nas tym kims byl chyba pan Leszek B., radzilbym poczytac o
    > stanie panstwa w roku 89, wojna takich spustoszen nie wywoluje.

    Oczywiście ważne jest ustalenie stanu wyjściowego. Jednak
    wprowadzane pomysły, teorie Balcerowicza jakoś tak efekty
    dają dopiero gdy urzędowanie zaczynają jego następcy.
    Stąd jak najszybciej chcę zastąpienia Balcerowicza w NBP.
    Chyba mamy gwarancję w wynikach badania opinii społecznej
    że teraz będą tylko następcy Balcerowicza.

    Pozdrawiam
    ad