PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki?
    From: Paweł Pollak <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: może podyskutują 50- latki?
    Date: Sat, 23 Nov 2002 16:17:09 +0100

    Użytkownik "Mac" napisał w wiadomości
    > było likwidować komune ?
    > co by nie mówić przeciętnemu człowiekowi wtedy żyło się lepiej
    > obecnie dobrze żyją złodzieje, oszuści i tacy co za komuny nakradli i
    teraz
    > pootwierali biznesy za te pieniądze...
    > i nie jestem ani nie byłem komuchem, mam 27 lat

    I dzięki obaleniu najlepszego z ustrojów paszport w szufladzie i możliwość
    jechania, dokąd chcesz. Nie wszędzie jeszcze komuna upadła, więc jak tak
    bardzo tęsknisz za ustrojem, w którym "przeciętnemu człowiekowi żyło się
    lepiej", to co tu jeszcze robisz? Na Białorusi, Kubie czy w Korei Płn.
    przyjmą Cię z otwartymi rękami. Możesz również wyemigrować do Rumunii lub
    Bułgarii. Tam wprawdzie komuny już nie ma, ale na szczęście na tyle udało
    się zastopować reformy, że ani prawdziwy kapitalizm ani Unia Europejska im
    nie grozi.

    Paweł