PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki?
  • Data: 2002-11-23 22:39:21
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki?
    Od: w...@k...net.pl (WOJSAL) szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny(a) Andrzej Wrobel napisal(a) Sat, 23 Nov 2002 20:40:54 +0100:
    >W artykule news:arnot8$fcj$1@ultra60.mat.uni.torun.pl,
    > ^^^^^^^^^^^^^
    >Może jestem złośliwy, ale powątpiewam lekko w to perfekcyjne
    >opanowanie pracy na komputerze. W całym Twoim poście naliczyłem
    >około 10 błędów.

    Nie rozsmieszaj mnie. Co maja wspolnego literowki, czy
    ewnetualne bledy gramatyczne, ortograficzne z komputerami.
    Informatyka, czy obsluga komputera to cos innego niz
    sztuka (nielatwa zreszta) opanowania dyktanda.

    >A co do tematu. Niestety, masz rację.
    >Też mam sporo latek i właśnie mnie zredukowali po 17 latach pracy.
    >Pracę jednak znalazłem po 2 tygodniach. Co prawda musiałem się
    >przekwalifikować i pracuję teraz po 12-14 godzin dziennie, ale
    >twierdzenie,że nie ma żadnej pracy to jednak przesada.

    A tu sie zgadzam z Toba i gratuluje. Nie tylko tego ze
    znalazles prace, ale ze podjales walke. Brawo!

    >--
    >Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    WOJSAL (Wojciech Sałata)