PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki?
  • Data: 2002-11-24 11:51:05
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki?
    Od: "Mac" <m...@n...bipnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnau00ff.b8.wojsal@wojtek.sal.com...
    > A pamietasz moze te puste polki w sklepach? A pamietasz
    > te problemy z mieszkaniami?
    Tak, to akurat pamiętam. Dla mnie różnica jest taka, że teraz mogę sobie na
    to wszystko popatrzeć :)
    A o mieszkaniu nawet nie marze... za komuny to chociaz za jakies 20 lat po
    zapisaniu sie do jakiejś spółdzielni bym dostał. A teraz ??? Z pensja 1500zl
    (i nie piszcie mi o podnoszeniu kwalifikacji i inne tego typu duperele, bo
    pracuję jako konstruktor i naprawdę jestem dobry w tym co robię)...
    odkładając po 200 zl miesięcznie to za jakieś 40 lat uzbieram na małe
    mieszkanko.
    Więc drogi WOJSAL podaruj sobie takie teksty.

    > Pytanie: dlaczego komunisci
    > oddali wladze w 1989 roku? Dlatego ze byli tacy dobrzy?
    > A moze dlatego ze pokochali demokracje? czy tez moze
    > dlatego, ze nie mozna bylo juz rzadzic panstwem-bankrutem?
    > (...)

    Polityką się nie zajmuję - jestem inżynierem.
    I wiem, że starszym kolegom pracującym razem ze mną na tym samym stanowisku
    w tej samej firmie za komuny żyło się nieporównywalnie lepiej.

    Maciek