PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki?
  • Data: 2002-11-24 16:13:46
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki?
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mac" napisał w wiadomości
    > Co z tego, że mam paszport w szufladzie jak i tak nie stać mnie, żeby
    gdzieś
    > pojechać - a za komuny to chociaż mialbym wczasy zakładowe gdzieś w
    > Jugosławi czy Bułgarii

    Wczasy były za darmo? Czy może jeszcze do dzisiaj spłacamy po nich długi?
    Poza tym to że akurat Ciebie na coś nie stać, nie dowodzi wyższości jednego
    ustroju nad drugim. A tak się jakoś dziwnie składa, że średnio zarabiających
    Polaków stać obecnie na wycieczki do Grecji czy Hiszpanii.

    > Gdybym chciał wyjechać to już dawno bym to zrobił.

    I pojechałbyś na Kubę albo Białoruś?

    >Mnie w przeciwieństwie do
    > Ciebie nie tylko pieniądze tu trzymają.

    Trudno, żeby ta prymitywna uwaga dziwiła po poprzednich wypowiedziach.
    Nieszczęściem Polski nie jest zły ustrój, tylko spora liczba ludzi takich
    jak Ty: malkontentów w każdym calu, mających na wszystko proste
    wytłumaczenia. Rzeczywistość nie jest różowa (nikt nie twierdzi, że jest),
    czyli komuna była lepsza. Wcale mnie nie dziwi, że człowiek, który do tego
    stopnia nie umie powiązać przyczyn ze skutkami, nie radzi sobie w
    dzisiejszej rzeczywistości. Żeby zrealizować jakiś cel (np. wyższe zarobki)
    trzeba określić cel, drogę realizacji, zdefiniować przeszkody i znaleźć
    sposób na ich pokonanie. To są elementy rzeczywistości i jeśli błędnie się
    ją postrzega, z realizacji nic nie wyjdzie. Jest takie (bodajże
    amerykańskie) powiedzenie: jak jesteś taki inteligentny, to dlaczego jesteś
    taki biedny?

    Paweł
    --
    www.szwedzka.pl