PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
  • Data: 2002-11-24 14:47:49
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Od: "Dorota" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kosek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:arqbm2$891$1@news.tpi.pl...
    | Kurde, czytam to i jestem zdziwiony ta postawą, niemal pretensjonalną
    do
    | "młodych", że to ICH przyjmują zamiast WAS! a nie możecie choć raz
    spojrzeć
    | z innej strony?? przecież jak Wy zaczynaliście naście, dziesiąt lat
    temu
    | prace, to mieliście dużo łatwiej, niż teraz gdzie "młody" aby
    zaistnieć musi
    | nauczyć się być rekinem.

    Można dyskutować czy było łatwiej. Wtedy łatwo było tym co mieli
    właściwą przynależność (PZPR), ja nie miałam i nie żałuję, ale udało mi
    się przebić ale kosztowało mnie to duuuużo.

    A pogarda dla paniusi z Pcimia co nie umie
    | posługiwać się elementarnymi opcjami w łindołsie, to też lekka
    przesada i
    | snobizm bo Wy też kiedyś byliście pewnie po liceum, zaczynaliście
    pracę o
    | której pewnie nie mieliście również zielonego pojęcia,

    No jak wy to wy, więc my nie byliśmy świeżo po liceum tylko po jednym z
    najlepszych techników wówczas (potem pokończyliśmy studia, jedne,
    drugie, i parę podyplomów, i my kończymy znowu kolejne)

    a teraz macie STAŻ i
    | doświadczenie i co?? macie pretensje że przyjmują kogoś kto nic nie
    umie ?--

    A mamy, mamy staż, mamy pretensje wtedy gdy (ale to trzeba dokładnie
    przeczytać mój poprzedni post) panienka przy rozmowie zaamiast o pracy
    mówi nam cały czas o średnie wieku w dziale.

    | przecież popracuje trochę i sie wszystkiego nauczy tak jak WY kiedyś,
    | człowiek nie rodzi sią z doświadczeniem od razu.
    |
    | Acha i jeszcze jedno, nie wierzę że przez ten czas co wy 50 latki
    | pracowaliście, nie wyrobiliście sobie pozytywnych relacji, kontaktów,
    | znajomości itp. które pomoga albo znaleść inna pracę albo się
    | przekwalifikować. To co robiliście przez ten czas pracy???

    A wyrobiliśmy sobie, wyrobiliśmy. Dlatego teraz nie stoimy w darmowej
    jadłodalni. Tymbardziej, że trafia nam się czasmi coś do poprawienia
    sknoconego przez niedoświadczonych. Tak przynajmniej jest w naszej
    branży.

    | Ja rozumiem że łatwo zwalić wine na system, czy kogoś innego, ale
    | zastanówcie się, przecież Wy już mieliście Swoje 5 minut.

    Nie przypominamy sobie abyśmy pisali coś o systemie, pisaliśmy owszem
    ale o mentalności i podejściu w firmach zakładającym z góry że starszy
    to gorszy i dyskryminujący tylko ze względu na wiek.

    | A tak całkiem na marginesie, to czemu nie wspminacie już o przypadkach
    kiedy
    | to zamiast np młodego absolwenta architektury, zatrudniają emeryta
    | budowlańca, który weżmie mniejszą pensję, a ma staż i jest zapewnie
    bardziej
    | doświadczony i efektywny na tym stanowisku, podobnych przypadków
    również
    | jest setki, i jakoś nikt o tym nie mówi i nie ma przetensji

    ja myślę o sorak my myślimy że porównanie architekta z budowlańcem jest
    trochę niezręczne. Dlaczego myślę przepraszam dlaczego tak myślimy bo:
    - jeżeli zaatrudnia się budowlańca a nie architekta to znaczy że był
    bardziej potrzebny człowiek do roboty budowlanej a nie do projektowania,
    po prostu taki który umie kielnie trzymać lepiej niż ołówek. Tak
    myślimy.

    no nie??

    no nie!!!

    | Wszyscyu mają jednakowo przepierdolone w tym Naszym Pięłknym Kraju, i
    takie
    | biadolenie napewno nie polepszy sytuacji.

    A w tym przypadku się zgodzimy, myślę (myślimy) o tym popierdoleniu. A
    nie pisałam (pisaliśmy) aby biadolić tylko stwierdzić pewne
    niezaprzeczalne fakty.

    | pozdrawiam i powodzenia życzę (dla wszystkich jednakowo)

    ja również to znaczy my również pozdrawiamy i życzymy powodzenia
    absolutnie wszystkim. Dorota (Doroty)