PracaGrupypl.praca.dyskusje › moja 1 praca kilka pytaan

  • 1. Data: 2003-12-28 21:42:32
    Temat: moja 1 praca kilka pytaan
    Od: "miro" <m...@w...pl>

    witam
    wlasnie znalazlem prace jako infromatyk i mam z tym kilka pytan: jest to
    moja 1 praca w zyciu mam 21 lat studije zaocznie na 3 roku infromtykii
    jestem zarejestrowany w urzedzie pracy jako bozrobotny status absolwenta juz
    stracilem i mam tkaie pytanie czy pracodawca moze liczyc na zwrot kosztow z
    urzedu pracy zatrudniajac mnie np jakas pozyczka za utorzenie miejsca pracy
    itd, moze jeszcze jakies inne sposoby
    pozdrawia
    miro

  • 2. Data: 2003-12-28 22:09:00
    Temat: Re: moja 1 praca kilka pytaan
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "miro" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stracilem i mam tkaie pytanie czy pracodawca moze liczyc na zwrot kosztow
    > urzedu pracy zatrudniajac mnie np jakas pozyczka za utorzenie miejsca

    Prace interwencyjne.
    Musisz zglosic sie do urzedu, zeby ci wyjasnili i dali druki, z tym do
    pracodawcy i jesli zatrudni cie jako bezrobotnego na pracach
    interwencyjnych, to do 500 zl brutto (zalezy od wysokosci pensji) moze
    przez pol roku miec zwrot z urzedu pracy.
    Pracodawca moze tez zaciagnac nisko oprocentowana pozyczke na koszty
    organizacji twojego miejsca pracy.
    http://www.bezrobocie.net/up_pracodawca.php

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > pozdrawia
    > miro

    ---

  • 3. Data: 2003-12-29 07:49:03
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

> [...]
    > stracilem i mam tkaie pytanie czy pracodawca moze liczyc na zwrot kosztow
    > urzedu pracy zatrudniajac mnie np jakas pozyczka za utorzenie miejsca

    Teoretycznie możliwości są różne...
    Ale po pierwsze - wszystko trzeba załatwić przed podjęciem pracy.
    A po drugie... jest koniec roku i zdecydowana większość urzędów nie ma
    funduszy.
    Ale skontaktuj się z urzędem, a właściwie niech pracodawca się skontaktuje i
    dowie się, czy są jakieś możliwości

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski