PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pieniążki "urlopowe" ?

  • 1. Data: 2003-12-28 18:57:58
    Temat: Pieniążki "urlopowe" ?
    Od: " Stan" <s...@p...sos.com.pl>

    Mój zakład to 5 osób na etacie. Brak świadczeń socjalnych. Ktoś mi
    sugerował, że być może z racji wykorzystania w grudniu 14 dni kalendarzowych
    urlopu należy się "ustawowo" jakaś kasa. Jak to jest i jaki ewentualnie
    przepis o tym mówi ?
    Stan

  • 2. Data: 2003-12-28 21:53:27
    Temat: Re: Pieniążki "urlopowe" ?
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Szanowny Stanie,
    Raczej nie masz szans na "świadczenie urlopowe" i to w majestacie prawa.
    Pracodawca musiałby być bardzo dobrotliwy, aby takowe wypłacać w firmie
    zatrudniającej 5 pracowników.
    Podstawa prawna:
    1) ustawa z dnia 04.03.1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
    (Dz. U. z 1996 r. Nr 70, poz. 335 z późn. zm.),
    2) istotne zmiany do powyższej ustawy: art. 5 ustawy z dnia 26.07.2002 r. o
    zmianie ustawy - Kodeks pracy oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U.
    Nr 135, poz. 1146).

    wa

  • 3. Data: 2003-12-28 22:05:58
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Szanowny Stanie,
[...]
    2) istotne zmiany dot. "świadczenia urlopowego": art. 5 ustawy z dnia