PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w USA dla studentów

  • 1. Data: 2003-12-28 13:23:03
    Temat: Praca w USA dla studentów
    Od: "Pszczoła" <p...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wyjeżdżała do USA z Work and Travel, Camp America....? jako
    pracownik do obsługi (kuchnia, sprzątanie itd.)
    Jakiego rodzaju prace się tam wykonuje??
    Ja nie wiem czy zdecydować się na wyjazd czytam różne opinie na forum ale
    widzę tylko pozytywne. Chciała bym się dowiedzieć tez o wadach. Osobiście
    poznałam jedną osobę, która pracowała w barze gdzie po tygodniu wybuchła
    strzelanina. Wszystkich zwolniono. Czy znacie inne takie incydenty

    Jestem ciekawa także pozytywnych opinii.
    Ile można zarobić. Oferty których biur są najlepsze. Na ile trzeba znać
    angielski??

  • 2. Data: 2003-12-28 13:58:51
    Temat: Re: Praca w USA dla studentów
    Od: "Patryk - o2.pl" <p...@o...pl.pl>

    Osobiście nie bylem, ale mam wielu znajomych ktorzy wyjechali z firmy BTC i
    byli bardzo zadowoleni. Podobno jest to najlepsza firma w Polsce, ktora sie
    tym zajmuje.