PracaGrupypl.praca.dyskusje › moderowanie ppo

  • 41. Data: 2004-08-25 05:57:58
    Temat: Re: moderowanie ppo
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DT" <d...@A...pl> napisał w wiadomości
    news:m9mni0hv2c8u4pvja05dchgi8itkcvbqtp@4ax.com...

    > Jestem pewien, że jestem w stanie przekonać właściciela, że nie jest
    > mu potrzebna grupa z moderatorami, ale bez ogłoszeniodawców i
    > użytkowników - a w tym kierunku ppo zmierza.

    Do dzieła.
    Czy może jesteś tylko, hmmm, gawędziarzem?

    Sigurd

  • 42. Data: 2004-08-25 06:11:07
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > Ponieważ jestem złośliwy, swoje zaangażowanie uzależniam od
    > faktycznego (nie pozornego, czy tylko deklarowabego) zaangażowania
    > TBrzezińskiego, z którym ścieramy się w dyskusjach (pamiętaj, że
    > świadomie obiecałeś pomoc techniczną - mam badzieję, że się nie
    > wycofasz...)
    > Jeśli Sigurd plan zaakceptuje i potwierdzi, że zajmie się stroną
    > techniczną ja obiecuję również zaangażować się w procedurę

    Tak, _techniczną_. To Wy się zastanawiajcie, jak już dojdziecie do
    porozumienia, to Wam to RFD napiszę, ono trafi, gdzie trzeba, a jak już
    zostanie odrzucone (bo imho nie ma najmniejszych szans na przejście), to
    dacie nam wszystkim święty spokój, ok?

    > Podejmuję się również próby kontaktu i mediacji z "właścicielem" w
    > celu oddania części władzy nad zasadami rządzącymi ppo.

    ROTFL.

    > 2. Udzielać skwitowania moderatorom, jak prezesom zarządów - raz w
    > roku :-)

    A konkretnie kto i jak? Walne zgromadzenie bywalców grupy? Weź Ty mnie nie
    rozśmieszaj.

    > Tu pomyślałbym nad zapisem, który będzie definiował, czy praca będzie:
    > a/ Stricte biurowo/urzędnicza (8h za biurkiem)
    > b/ Zadaniowa-biurowa (może wystąpić co najmniej opcja w biurze, bądź
    > praca zdalna)
    > c/ Kompetencyjna/specjalistyczna (Pracownik sam wybiera styl pracy)
    > c/ Mobilna (handel ofertowy wszelaki i wymagający kontaktu z Klientem)
    > d/ Obnośna

    a fizyczna?
    A swoją drogą, to Ty jeszcze zaostrzasz, i zupełnie nie wiem, po co.

    > Opis tak. Forma umowy nie - myślę, że ważniejsze jest określenie, czy
    > praca jest stała, czy zadaniowa / okresowa.
    >
    > Mamy taką a nie inną sytuację na rynku i FORMA umowy jest sprawą
    > wtórną do innych ustaleń - często stosuje się formułę KWOTY
    > przeznaczonej na wykonywanie danej funkcji miesięcznie - decyzją
    > Pracownika pozostaje, czy chce mieć dzieło (50% kosztów), czy zlecenie
    > (brak odpowiedzialności za wykonanie "dzieła", stosunek pracy, ale i
    > ZUS), czy etat (stabilność, wysokie koszty fiskalne).

    No i nie ma wielkiego problemu: "Forma umowy - do ustalenia".

    > Ogłoszenie ma mieć (opcje!):
    > - ogonki w ISO-8859-2
    > - brak ogonków

    Teraz tak jest.

    > Ogłoszenie od Pracodawcy [ZIDENTYFIKOWANEGO przez Moderatorów, z danym
    > IP, z danej firmy] zostanie JEDEN RAZ W KWARTALE puszczone bez
    > zachowania niniejszych zasad, z powiadomieniem nadawcy o popełnionych
    > błędach i sposobie ich naprawienia.

    I oni mają prowadzić rejestr pracodawców? I patrzeć, kto już raz mial w tym
    kwartale błędne ogloszenie?

    > Zaczynam mieć wątpliwości, ale myślę, że tak...

    To zasada w całej hierarchii pl.

    > Tak "na szybko" to tyle. Jeśli Sigurd wyrazi akcept to jestem gotów
    > się tym dalej zająć.

    Znaczy się, czym, bo się pogubiłem?

    > Wybrałem Sigurda ponieważ:

    och, szczerzem waszmości zobowiązany ;P

    > - mimo teoretycznych różnic chyba łączą nas poglądy

    Nie sądzę. Serio.

    > - wygląda jakby miał sporą wiedzę proceduralno - techniczną

    eeeetam, jedno rfd przeprowadzone, czeka od dwóch lat na głosowanie.
    I nie trzeba mieć szczególnej wiedzy, wystarczy się z paroma dokumentami
    zapoznać. Ale jak zwolenników odmoderowania to przerasta, to, jak mówiłem,
    napiszę za nich to rfd, i mam nadzieję, że dzięki temu zapanuje wreszcie
    spokój.

    > - osobiście zna obecnych moderatorów [ze studiów ?]

    Jednego. I to zawsze staliśmy raczej po przeciwnych stronach barykady.

    Sigurd

  • 43. Data: 2004-08-25 06:21:56
    Od: Rafti <r...@W...go2.pl>

    > Moderatorzy są tutaj dłuższy czas. Ci, którzy wypowiadają się negatywnie na
    > temat moderacji przychodzą, odchodzą... Grupę czytam już jakiś czas i odkąd
    > pamiętam jest bez zmian - temat wraca jak bumerang.

    A ja pamiętam, że za czasów poprzedniego moderatora nie było takich
    dyskusji. Skoro nie zmieniły się zasady umieszczania ogłoszeń na p.p.o a
    wraz ze zmianą moderatora drastycznie spadła ilość publikowanych ogłoszeń,
    to o czymś chyba to świadczy, prawda?

    Rafti

  • 44. Data: 2004-08-25 06:24:24
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Napisz RFD o zjęcie moderowania. Będzie głosowanie (kiedyś) - będziesz
    miał statystykę ile jest za ile przeciw. Trudne?

    Gawron

  • 45. Data: 2004-08-25 06:27:04
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    krzysztofsf wrote:
    > Dnia Tue, 24 Aug 2004 22:39:06 GMT, DT <d...@A...pl> napisał:
    > 10. ogłoszenie z daną ofertą pracy może zostać wysłane ponownie nie
    > wcześniej
    > niż po 2 tygodniach od ostatniej publikacji na grupie

    A nie sądzisz, że dodanie takiej weryfikacji spowoduje większe
    obciążenie przy sprawdzaniu ogłoszeń? Co to znaczy wysłane ponownie? Jak
    dopiszę kropkę na końcu to jest to samo czy nie ?

    Gawron

  • 46. Data: 2004-08-25 06:30:46
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    DT wrote:

    > Podejmuję się również próby kontaktu i mediacji z "właścicielem" w
    > celu oddania części władzy nad zasadami rządzącymi ppo.

    "Ale masz jakieś wsparcie?" :)

    Gawron

  • 47. Data: 2004-08-25 07:13:45
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Neil Gawronski" <p...@p...com> napisał w
    wiadomości news:qmWWc.23667$k4.459330@news1.nokia.com...

    > "Ale masz jakieś wsparcie?" :)

    Spokojnie. Kluczowym jest słowo "próby" ;-)

    Sigurd

  • 48. Data: 2004-08-25 07:15:25
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > On Wed, 25 Aug 2004 06:30:46 GMT, Piotr Neil Gawronski

    > A uważasz, że jest niezbędne ? Efektów nie mogę obie cać, ale nie
    > widzę problemu, by próbę podjąć.

    A będziesz pisał na priva czy na jakiejś grupie? Bo nie chciałbym tego
    przegapić... ;-)

    Sigurd

  • 49. Data: 2004-08-25 07:18:12
    Od: DT <d...@A...pl>

  • 50. Data: 2004-08-25 08:18:47
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2004 00:34:17 GMT, DT <d...@A...pl> napisał:

    > . Pierwsze primo - faq od Krzysztofa:
    > 1. Publikować FAQ na PPO 1 raz w tygodniu.

    Uwazam, ze jesli nie chcemy sie rozmydlic w komisje rywina szukajaca
    przecinkow, nalezloby jednak pod glosowanie poddac fragment FAQ podeslany
    przeze mnie (jest to FAQ istniejace z likwidacja jednego punktu i dodaniem
    zapisu o terminie publikacji.

    Dalsze zmiany dotycza zbyt wielu, drugorzednych raczej kwestii i daja pole
    do popisu jalowym
    dyskusjom (sadzac po postach nieogloszeniowych puszczanych sabotazowo na
    ppo w czasie "automoderacji" ortodoksi z checia wlacza sie w rozmydlenie
    dyskusji.

    Inaczej dyskusja i glosowanie rozmyje sie w czasei i tresci rozbijajac sie
    w dyskusje nad punktami i podpunktami i nie bedzie wiadomo czy i nad czym
    sie bedzie glosowac.

    Z tego co na razie sei dowiedzialem na ppng, nie ma procedur dotyczacych
    FAQ grup ( w prz3eciwienstwie do opisow i zaznaczonych tam ewentualnosci
    moderowania).
    Jesli przeprowadzimy glosowanie jawne na grupie na zasadzie TAK/NIE
    podajac w poscie rozpoczynajacym je :
    - nad czym glosujemy
    - jak nalezy odpowiadac w glosowaniu ( TAK/NIE w temacie)
    - Jaki jest termin zakonczenia glosowania.

    to szum mozna bedzie robic jesli moderatorzy odmowia dokonania
    zaakceptowanych w glosowaniu poprawek w FAQ ( jesli/gdy sie je
    przeglosuje) i zastosowania sie do nich.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##