PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderowanie ppo › Re: moderowanie ppo
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: moderowanie ppo
    Date: Wed, 25 Aug 2004 10:18:47 +0200

    Dnia Wed, 25 Aug 2004 00:34:17 GMT, DT <d...@A...pl> napisał:

    > . Pierwsze primo - faq od Krzysztofa:
    > 1. Publikować FAQ na PPO 1 raz w tygodniu.

    Uwazam, ze jesli nie chcemy sie rozmydlic w komisje rywina szukajaca
    przecinkow, nalezloby jednak pod glosowanie poddac fragment FAQ podeslany
    przeze mnie (jest to FAQ istniejace z likwidacja jednego punktu i dodaniem
    zapisu o terminie publikacji.

    Dalsze zmiany dotycza zbyt wielu, drugorzednych raczej kwestii i daja pole
    do popisu jalowym
    dyskusjom (sadzac po postach nieogloszeniowych puszczanych sabotazowo na
    ppo w czasie "automoderacji" ortodoksi z checia wlacza sie w rozmydlenie
    dyskusji.

    Inaczej dyskusja i glosowanie rozmyje sie w czasei i tresci rozbijajac sie
    w dyskusje nad punktami i podpunktami i nie bedzie wiadomo czy i nad czym
    sie bedzie glosowac.

    Z tego co na razie sei dowiedzialem na ppng, nie ma procedur dotyczacych
    FAQ grup ( w prz3eciwienstwie do opisow i zaznaczonych tam ewentualnosci
    moderowania).
    Jesli przeprowadzimy glosowanie jawne na grupie na zasadzie TAK/NIE
    podajac w poscie rozpoczynajacym je :
    - nad czym glosujemy
    - jak nalezy odpowiadac w glosowaniu ( TAK/NIE w temacie)
    - Jaki jest termin zakonczenia glosowania.

    to szum mozna bedzie robic jesli moderatorzy odmowia dokonania
    zaakceptowanych w glosowaniu poprawek w FAQ ( jesli/gdy sie je
    przeglosuje) i zastosowania sie do nich.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##