PracaGrupypl.praca.dyskusje › mgr inz. a wojsko

  • 1. Data: 2004-11-07 13:02:31
    Temat: mgr inz. a wojsko
    Od: "Fish" <d...@U...TO.poczta.onet.pl>

    Witam, jestem tegorocznym absolwentem uczelni technicznej. Zawsze w moim
    zyciu przewijaly sie mysli o wojsku ale jakos nie mialem nigdy odwagi aby
    sie zdecydowac na wojskowa szkole.
    Zastanawiam sie czy mozliwe jest teraz zwiazanie swojej przyszlosci z
    wojskiem. Jesli ktos mial podobne doswiadczenia z wojskiem po studiach lub
    jesli ktos sie orientuje jak to wyglada to prosze o odpowiedz.
    Pozdrawiam

    <<FISH>>

  • 2. Data: 2004-11-07 13:26:07
    Temat: Re: mgr inz. a wojsko
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Sun, 7 Nov 2004 14:02:31 +0100
    "Fish" <d...@U...TO.poczta.onet.pl> naskrobał(a):

    > Zastanawiam sie czy mozliwe jest teraz zwiazanie swojej przyszlosci z
    > wojskiem.

    imho najlepiej udac sie do WKU - uciesza sie ;-)

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 3. Data: 2004-11-07 13:40:12
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Fish" <d...@U...TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lub
    > jesli ktos sie orientuje jak to wyglada to prosze o odpowiedz.

    (...) Studium Oficerskie to zupełnie nowa ścieżka edukacyjna
    otwierająca nowy rozdział działalności szkolnictwa ze względu na sposób
    przygotowania kadr oficerskich dla Sił Zbrojnych. Oferta Studium adresowana
    jest do absolwentów szkół wyższych. (...)

    więcej na

    http://www.wso.wroc.pl/WSOWL.htm

  • 4. Data: 2004-11-07 14:00:47
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    1. wystąp żeby prznieśli cię do rezerwy
    2. wstąp do wojska jako mgr inż.

  • 5. Data: 2004-11-07 17:01:05
    Od: "kazoo" <...@...pl>

> [...]
    > wojskiem. Jesli ktos mial podobne doswiadczenia z wojskiem po studiach lub
    > jesli ktos sie orientuje jak to wyglada to prosze o odpowiedz.

    Mnie rozniez interesuje ten temat. Zastanawiam sie czy w wypadku braku pracy
    podjac taki krok i probowac zostac zolnierzem zawodowym. Moze ktos ma jakies
    doswiadczenia, cos moze doradzic?

    P.S. Jestem po PWr (29lat)

    pozdrawiam.kazoo

  • 6. Data: 2004-11-07 18:29:25
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

    Nie warto

    Mój znajomy po studiach (mgr inz) próbował zostać oficerem.
    Poszeedł do WKU i powiedział że chce- a panowie powzruszali ramionami.
    Wziął się do załatwiania (kilka flaszek i 3 miesiące czekania) i wysłali go
    do podchorożówki do Wrocawia.
    Pobiegał sobie pół roku po polach, został podporucznikiem podchorązym i
    okazało się, że nie ma dla niego etatów - a ukończenie podchorążówki niczego
    nie gwarantuje(mimo egzaminów zdanych na 5).
    Etaty są- jak ktoś ma wsparcie znajomego półkownika (minimum)- i jasno to
    było widać na egzaminach- bo ludzie z widoczną nadwagą i wysokimi
    nieumiętnościami dostawali 6.
    Po roku siedzenia w domu zaproponowali mu etat sierżanta gdzieś na drugim
    końcu polski. Ponieważ z sierżanta bardzo ciężko awansować - znajomy dał
    sobie spokój i przeniósł się do cywilnej roboty.
    Jak nie masz wujka wysoko w hierarchi- to sobie daj spokój- a pewnie nie
    masz- bo jak byś miał - tobyś był zorientowany.

  • 7. Data: 2004-11-07 18:43:47
    Od: "Łukasz" <l...@w...ps.pl>

    pytanie, czy idac do wosjka po kierunku, np. informatyka, ma sie jakas
    gwarance, ze dostanie sie do jednostki technicznej (wiem, ze technologia
    cywilna a wojskowa, nawet w Polsce :) jest nie do porownania)

  • 8. Data: 2004-11-07 18:59:12
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
    > pytanie, czy idac do wosjka po kierunku, np. informatyka, ma sie jakas
    > gwarance, ze dostanie sie do jednostki technicznej (wiem, ze technologia
    > cywilna a wojskowa, nawet w Polsce :) jest nie do porownania)

    poczytajcie sobie wymagania na stronie szkoły we Wrocławiu, w zależności od
    kierunku ukończonych studiów wybiera się specjalność. Wyższe wykształcenie
    nie daje wcale gwarancji dostania się do szkółki. Ja na przykład po
    informatyce idę w przyszłym roku, ale już moja koleżanka z którą chiałyśmy
    iść razem, po administracji nie ma szans na przyjęcie

  • 9. Data: 2004-11-08 14:28:56
    Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl>

    > imho najlepiej udac sie do WKU - uciesza sie ;-)

    chyba sie mylisz - do mojego sie zglosisz jako tegoroczny absolwent i masz
    przeniesiony do rezerwy heh

  • 10. Data: 2004-11-08 16:19:44
    Od: "Fish" <d...@U...TO.poczta.onet.pl>

    > chyba sie mylisz - do mojego sie zglosisz jako tegoroczny absolwent i masz
    > przeniesiony do rezerwy heh

    a takie przeniesienie do rezerwy dyskwalifikuje mnie juz z pojscia do wojska
    na wlasne zyczenie??

    <<FISH>>