PracaGrupypl.praca.dyskusje › maile w pracy

  • 1. Data: 2007-01-04 20:45:02
    Temat: Re: maile w pracy
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > Nie denerwuje was to?

    masz przed sobą świetlaną przyszłość.
    zmień te przyzwyczajenia, a bedzie ci zapisane w niebie jako dobry uczynek

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 2. Data: 2007-01-04 21:25:52
    Temat: maile w pracy
    Od: "Marcin" <M...@b...pl>

    Witam.
    Odbieram w pracy kilkadziesiąt maili dziennie i większość z nich zaczyna się
    w ten sposób

    Szanowny Panie,
    W nawiązaniu........

    albo

    Witam,
    W związku z.....

    lub

    Marcin,
    Zrób to i tamto

    krótko mówiąc jest pisanych z anglosaskimi zasadami interpunkcji, bo ile
    wiem w języku polskim po przecinku należy bezwzględnie rozpoczynać małą
    literą.
    Nie denerwuje was to?

    Marcin

  • 3. Data: 2007-01-04 21:44:01
    Od: mynthon <m...@o...p.lodz.pl>

    > krótko mówiąc jest pisanych z anglosaskimi zasadami interpunkcji, bo ile
    > wiem w języku polskim po przecinku należy bezwzględnie rozpoczynać małą
    > literą.
    > Nie denerwuje was to?

    lenistwo piszacych, podejrzewam ze wszyscy pisza w outlook'u a on od
    nowej linijki poprawia na wielka litere.

    Mateusz

  • 4. Data: 2007-01-04 21:47:49
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Jesli to jest twój jedyny problem w zyciu, to chcielibysmy mieć twoje problemy.

  • 5. Data: 2007-01-04 21:52:21
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 4 Jan 2007 22:25:52 +0100, Marcin napisał(a):

    > Nie denerwuje was to?

    nie

    --
    marcin

  • 6. Data: 2007-01-04 21:54:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enjrd1$6b$1@inews.gazeta.pl Marcin <M...@b...pl>
    pisze:

    > krótko mówiąc jest pisanych z anglosaskimi zasadami interpunkcji, bo ile
    > wiem w języku polskim po przecinku należy bezwzględnie rozpoczynać małą
    > literą.
    > Nie denerwuje was to?
    Bzdura, wcale nie bezwzględnie. I po przecinku się nie rozpoczyna tylko
    kontynuuje.
    Ale mniejsza o to. Spostrzeż w tym dobrą stronę - jeśli rzeczywiście został
    popełniony karygodny błąd pisowni, to przynajmniej od razu wiadomo, że masz
    do czynienia z tępym niedokształtem, a to lepiej wiedzieć wcześniej niz
    później. ;))

    Jotte

  • 7. Data: 2007-01-04 22:42:32
    Od: "Kalisima" <n...@m...me>

    Użytkownik "Marcin" <M...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > krótko mówiąc jest pisanych z anglosaskimi zasadami interpunkcji, bo ile
    > wiem w języku polskim po przecinku należy bezwzględnie rozpoczynać małą

    Mnie to trochę denerwuje. Nie jestem w stanie tego zmienić ale sama tak nie
    piszę. Nie piszę wykrzyknika po imieniu ale po przecinku zaczynam od nowej
    linijki małą literą. I tyle. Nie możemy ulepszyć kogoś, możemy ulepszyć
    tylko siebie.
    Kalisima

  • 8. Data: 2007-01-04 22:53:48
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Marcin wrote:

    > krótko mówiąc jest pisanych z anglosaskimi zasadami interpunkcji, bo ile
    > wiem w języku polskim po przecinku należy bezwzględnie rozpoczynać małą
    > literą.

    Nie ta grupa. pl.hum.polszczyzna.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 9. Data: 2007-01-04 23:24:33
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    >
    > krótko mówiąc jest pisanych z anglosaskimi zasadami interpunkcji, bo ile
    > wiem w języku polskim po przecinku należy bezwzględnie rozpoczynać małą
    Nie, bo alternatywą jest wykrzyknik (podniesiony ton) albo zamykająca
    kropka.

    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 10. Data: 2007-01-04 23:27:46
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Marcin napisał(a):
    Nie, bo alternatywą jest wyKRZYKnik albo zamykająca dialog kropka.