PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Brak ludzi do pracy

  • 1. Data: 2007-01-04 15:45:24
    Temat: Re: Brak ludzi do pracy
    Od: MK <X...@p...fm>

    Ireneusz Kubuj napisał(a):
    > a ja szukam ludzi do pracy i jakos nie moge znalezc
    > wszyscy sie strasznie boja dzialalnosci gospodarczej
    > czemu????????????????
    > (bo wola zarobic 2000 i miec umowe niz zarobic 10000 i samemu oplacic
    > skladki)
    > Ludzie !!!!! pomocy:)
    > pozdrawiam wszystkich

    Ja pracuje na etacie i prowadzę jeszcze DG.
    żaden problem

    MK

  • 2. Data: 2007-01-04 16:38:02
    Od: "blondi" <m...@g...com>

    MK napisał(a):

    > Ja pracuje na etacie i prowadzę jeszcze DG.
    > żaden problem

    Latwiej na umowie o prace wyegzekwowac te 2000 zl niz przy umowie
    firma-firma te 10000.

    Blondi

  • 3. Data: 2007-01-04 17:33:42
    Od: "Gandrin" <x...@x...xx>

    Użytkownik "blondi" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Latwiej na umowie o prace wyegzekwowac te 2000 zl > niz przy umowie
    > firma-firma te 10000.

    o wlasnie - wole pewne 2 tys niz niepewne 10000 zl

  • 4. Data: 2007-01-04 21:06:54
    Od: "t" <k...@o...pl>

    > Ja pracuje na etacie i prowadzę jeszcze DG.
    > żaden problem
    >
    > MK
    Głupich nie sieją, sami się rodzą. Potem w wieku 45 lat wydasz to co zarobileś
    na leczenie. Tylko czy wystarczy? Oto jest pytanie. Jaki ubaw będą mięli w ZUSie
    jak kipniesz przed emeryturą. A ja od kilku lat w ramach samodoskonalenia
    próbuję wstać o 9:00. Na razie przegrywam z budzikiem. Ale ambitny jestem.
    Kiedyś mi się uda. Tomek

  • 5. Data: 2007-01-05 07:29:25
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    t napisał(a):
    > A ja od kilku lat w ramach samodoskonalenia
    > próbuję wstać o 9:00. Na razie przegrywam z budzikiem. Ale ambitny jestem.
    > Kiedyś mi się uda. Tomek

    To policytujmy sie... ja wstaje o 6:15... najpozniej. Jak w weekend
    dziecko zaspi, to moge pospac do 7:)

  • 6. Data: 2007-05-03 18:36:32
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    Komentarz tematu: