PracaGrupypl.praca.dyskusje › macje racje

  • 1. Data: 2003-05-30 17:22:14
    Temat: macje racje
    Od: "Zoska" <N...@w...pl>

    Calkowicie sie z wami zgadzam. Nawrociliscie mnie.
    oddam te komorke. No bo co, jak by wszyscy takie glupoty robili to zycie
    stalo by sie koszmarem. Nerwy w konserwy i do przodu.

    pozdr Zoska

  • 2. Data: 2003-05-30 17:46:35
    Temat: Re: macje racje
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 May 2003 19:22:14 +0200, Zoska wrote:

    > Calkowicie sie z wami zgadzam. Nawrociliscie mnie.
    > oddam te komorke. No bo co, jak by wszyscy takie glupoty robili to zycie
    > stalo by sie koszmarem. Nerwy w konserwy i do przodu.
    >
    > pozdr Zoska

    Ze co?

    --
    Tobi
    [-] email: t...@p...onet.pl --- Gadu-Gadu: 414964 [|] |. |

  • 3. Data: 2003-05-30 18:04:57
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Zoska" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Calkowicie sie z wami zgadzam. Nawrociliscie mnie.
    > oddam te komorke. No bo co, jak by wszyscy takie glupoty robili to zycie
    > stalo by sie koszmarem. Nerwy w konserwy i do przodu.
    >
    > pozdr Zoska
    Miło że Ci pomogliśmy Tomku :-)

  • 4. Data: 2003-05-30 18:20:23
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl>

> [...]
    > oddam te komorke. No bo co, jak by wszyscy takie glupoty robili to zycie
    > stalo by sie koszmarem. Nerwy w konserwy i do przodu.

    Gratuluję decyzji.
    Pozdrawiam
    Kasia

  • 5. Data: 2003-05-31 08:01:32
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Zoska, ukrywający się pod adresem:
    <N...@w...pl> napisał:
    > Calkowicie sie z wami zgadzam. Nawrociliscie mnie.
    > oddam te komorke. No bo co, jak by wszyscy takie glupoty robili to
    > zycie stalo by sie koszmarem. Nerwy w konserwy i do przodu.

    Gratuluję wyboru.
    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)