PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy HR

  • 1. Data: 2003-05-30 17:57:04
    Temat: Testy HR
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Witam
    Dzis na kolejnym spotkaniu w temacie pracy, rozwiazywalem smieszne testy.
    Bylo to 60 zadan w 40 minut. Musialem dobrac figury, pasujace w wolne
    miejsce.
    Czy ktos z Was zna nazwe tegoz? Bede wdzieczny za ewentualne linki.

    Pozdro :)
    Negatyw

  • 2. Data: 2003-05-30 18:14:32
    Temat: Re: Testy HR
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Juz wiem:
    "TEST MATRYC RAVENA w wersji STANDARD PLUS (TMSPlus)"
    Nie moge znalezc do tego linka w necie...

  • 3. Data: 2003-05-30 21:20:58
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Wiesz co tak dla zprecyzowanie HR- to dział rekrutacji.
    To takie skomlikowane testy są dla zgłębienia biednego kandydata do
    pracy-masakra.A to jakies testy pschologiczne?
    Życze powodzenia bo widzę że mało masz odpowidzi.
    Pdr.

  • 4. Data: 2003-05-30 21:39:48
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Negatyw" <n...@N...o2.pl> writes:

    > Juz wiem:
    > "TEST MATRYC RAVENA w wersji STANDARD PLUS (TMSPlus)"
    > Nie moge znalezc do tego linka w necie...

    bo test ravena jest opatentowanym rozwiazaniem, do ktorego klucz i
    komplet calosci mozesz nabyc za pieniadze a i to po okazaniu
    stosownego dyplomu z psychologii.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2003-05-30 22:55:23
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > komplet calosci mozesz nabyc za pieniadze a i to po okazaniu
    > stosownego dyplomu z psychologii.

    Po to jest net, by pieniadze wydawac na co innego! :)))

    Pozdro
    Negatyw

  • 6. Data: 2003-05-30 22:57:11
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To takie skomlikowane testy są dla zgłębienia biednego kandydata do
    > pracy-masakra.A to jakies testy pschologiczne?

    Taaa... Napompowane "biznes-lumen" (!!!). Robia Ci wode z mozgu i ubiaraja
    to w profesjonalna otoczke.
    Totalny debilizm !!!

    Pozdro
    Negatyw

  • 7. Data: 2003-05-31 10:49:36
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Taaa wiem bo cały czas mi robią wodę z mózgu na tych rozmowach zalewają
    pytaniami i obserwują każdy ruch mrugnięcie oka.
    Pzdr.

  • 8. Data: 2003-06-01 12:18:20
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    > obserwują każdy ruch mrugnięcie oka.

    Fucha na maxa. Kazdemu gadaja to samo. Przepytywaly mnie 2 panienki, ktore
    przyjechaly specjalnie z W-wy.
    A handlowcom - podkrecaja targety, by pokryc koszty delegacji takich HR'ow
    (!!!).

    Pozdro
    Negatyw