PracaGrupypl.praca.dyskusjelojajka i weksel › Re: lojajka i weksel
    From: "Rybka " <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: lojajka i weksel
    Date: Sat, 22 Nov 2003 17:18:34 +0000 (UTC)

    Teq <z...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > sobie nerwow i ciagania sie z cwokiem po sadach.
    > Jesli sie zgodzi to znaczy ze mu zalezy na pracownicy i wtedy mozesz myslec
    > co dalej.
    > To jakas bzdura wymagac jakiegokolwiek poswiadczenia majatkowego od
    > pracownika, nawet jesli sie dostaje od firmy sprzet to ten sprzet jest
    > przeciez ubezpieczony, nie mozna wymagac od pracownika ze w razie
    > awarii/wypadku bedzie pokrywal wartosc sprzetu z wlasnej kieszeni.
    > Co wiecej, predzej bym na twoim miejscu upewnil sie jak ma sie sprawa z
    > plynnoscia finansowa tego pracodawcy, zeby sie nie okazalo ze bedziesz

    Tak tez chce zrobic tylko niebardzo wiem jak sie do tego zabrac. Myslam tez
    zeby sprawdzic ich w Urzedzie Pracy, czy moga wysylac ludzi do Niemeic.

    > Teq
    >PS. Na pewno lepsza taka praca niz zadna i kolejne miesiace szukania, ale
    <ten weksel to moim zdaniem calkowita dyskwalifikacja pracodawcy.
    >Teq
    Stad tez moj post na tej grupie. Facet tylko wspomnial o tym wechslu, nic
    wiecej nie chail powiedziec. Potwornie to tajemnicze...

    Barbara