PracaGrupypl.praca.dyskusjelojajka i weksel › Re: lojalka i weksel
  • Data: 2003-11-22 17:30:06
    Temat: Re: lojalka i weksel
    Od: "Rybka " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herman <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > na porzadku dziennym.

    O to wlasnie chodzi !!! :-) Skoro firma proponuje mi 800 zl brutto a
    wystawi weksel na 10 tysiecy to jak ja moglabym to splacic ??? Dlatego tez
    szanowny szef pytal o prace rodzicow. A poza tym ja pienidzy nie bede miala
    nawet okazji dotykac. (Co najwyzej przy wyplacie 600 zl, jak juz podatek
    odlicza.) Moim narzedziem pracy bylby telefon ,komputer i w trakcie wyjazdow
    ewentualnie ten nieszczesny samochod.

    > Porownanie jak porownanie - chodzi generalnie o zabezpieczanie sie wekslem
    > jako praktyke stosowana przez pracodawcow... pozatym wspomnialem przeciez
    ze
    > trzeba wziasc pod uwage zasadnosc takiego zabezpieczenia w zaleznosci od
    > konpetencji... Widac TA firma nie bardzo ufa swoim przacownikom ;-(.

    Pracownikami tej firmy sa: ojciec prawnik, syn prawnik, synowa prawnik,
    sekretarka i ksiegowy. Od kogo tu rzadac weksela ? Od synowej ?

    > A moze na te wyjazdy dadza dziewczynie nowiutkie Audi A8 ;-).. Oczywiscie
    > zartowalem...

    A ja tego bym sie wlasnie obawiala, bo zawalu bym chyba dostala gdybym
    gdzies zarysowala lakier :-)))) Ale takim Audi A8 po niemieckich
    autostradach .... to by sie jezdzilo !!! :-)

    Barbara