PracaGrupypl.praca.dyskusjelojajka i weksel › Re: lojajka i weksel
  • Data: 2003-11-21 21:26:42
    Temat: Re: lojajka i weksel
    Od: "Rybka " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A niby na co ten weksel - dostaniesz laptopa, sluzbowa komorke, samochod
    czy
    > cos w tym stylu?
    Tego wlasnie nie wiem. W zaleznosci o stanu majatkowego rodzicow taki bedzie
    wechsel ? A moze zalezy od wynagrodzenia jakie mi oferuja ? Czyli 800
    brutto! Musialabym robic tlumaczenia pisemne, telemarketing (tel tez do
    Niemiec), wyjazdy do Nimiec, i jeszcze wiele innych rzeczy, ktorych jest
    bardzo duzo. A mam pracowac pn-pt 9-16.

    > A to czemu? Jestes nieletnia?
    Pracujac w tej firmie mialabym wyjezdzac z szefem badz jedna z pracowniczek
    firmy do Niemiec.Chodziloby chyba o zmiennika na trasie. Z tym, ze o auto
    zapytal zaraz po tym jak spytal o prace rodzicow.hmmm

    > Co radzicie?
    > Uciekaj. Jesli jestes dobra w tlumaczeniach to daruj sobie etat, poszukaj
    > klientow i zbieraj z tego odpowiednia kase.
    Tylko, ze ja juz 4 miesiace szukam pracy. A praca w firmie z tej branzy
    zawsze mi sie podobala. Tylko nie tak to sobie wyobrazalam...

    > Nie chce Cie straszyc ani
    > zniechecac, ale cos mi tu smierdzi i wydaje mi sie, ze facet nie szuka
    > pracownika tylko niewolnika,

    no mi tez smierdzi, dlatego napisalam tego posta. :-)

    Dziekuje ze odpowiedz, Pozdrawiam, Barbara