PracaGrupypl.praca.dyskusjelojajka i weksel › Re: lojajka i weksel
  • Data: 2003-11-23 21:35:36
    Temat: Re: lojajka i weksel
    Od: smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Szef tej firmy opowiadal, ze pewni ludzie, ktorzy wspolpracowali z nim w
    > zwiazku wysylaniem Polakow do pracy do Wloch i Hiszpanii wykorzystali jego
    > pomysly i kontakty z firmami, ktore chcialy z nim wspolpracowac.
    no tak, siebie szef zabezpiecza, ale co z Toba?
    czy zapewni Ci jakies srodki po odejsciu z firmy na czas kiedy nie
    mozesz pracowac?
    zreszta, to zalezy jak ta lojalka jest skonstruowana. co to jest
    'konkurencja'?
    nie bedziesz mogla pracowac w innym biurze posrednictwa pracy, czy na
    takim samym stanowisku?

    ja kiedys nie zdecydowalem sie podjac pracy w firmie, ktora podsunela mi
    do podpisania lojalke i zakaz podejmowania jakiejkolwiek pracy na
    jakimkolwiek stanowisku, takze posrednio jako podwykonawca i na wszelkie
    inne sposoby, u firm konkurencyjnych, u firm i instytucji ktore byly
    albo sa klientami, oraz firm i instytucji ktore sa potencjalnymi
    klientami :)
    na dziendobry w tym zakresie miescily sie wszystkie szkoly,
    uniwersytety, politechniki i akademie, i wogole wszelkie instytucje
    edukacyjne, ze szkolami jezykow obcych wlacznie, (to jako klienci i
    potencjalni klienci) + wszystkie firmy zajmujace sie tym, co mialbym
    robic u nich, a co przypadkiem bylo rowniez moja specjalizacja na
    uniwerku i tym co umiem najlepiej.

    i bardzo sie dziwili, ze jednak nie chcialem u nich pracowac.

    ech, bezrobocie pracodawcom w glowach przewraca.

    marcin