PracaGrupypl.praca.dyskusje › kuroniówka

  • 11. Data: 2007-01-10 07:21:26
    Temat: Re: kuroniówka
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    stokrotka napisał(a):
    > Nie nazywaj tego kuroniuwką, bo Kuroń nie dał zasiłków tylko je odebrał.
    > Przed Kuroniem w latach 80-ątych zasiłek dla berobotnych należał się
    > bezterminowo, to właśnie Kuroń uciął ten okres do 1/2 roku (do roku w obszarze
    > dużego bezrobocia).

    a ciebie już wypuścili z tego wiezienia?
    A co do bezterminowego zasiłku to była największa głupota, wychowuje się
    bandę nierobów. Jak człowiek nie jest wstanie przez pół roku znaleźć
    czegokolwiek to potem wcale nie jest lepiej, bo mu sie spodoba życie za
    cudzą ( państwową ) kasę - jak to ktoś powiedział na wódę i fajki
    wystarczy, a reszty płacić nie trzeba bo z mieszkania i tak nie maja
    możliwości wywalić i tak pchają.

  • 12. Data: 2007-01-10 07:53:15
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    przykro to pisać, ale kolezanki stokrotki nie należy traktować poważnie.
    A piszę to tylko ku przestrodze osób nie śledzących dokładnie tej grupy a chcących
    się na jakimś zdaniu opierać

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 13. Data: 2007-01-10 22:22:47
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Wed, 10 Jan 2007 08:21:26 +0100, Tomek napisał(a):

> [...]
    > cudzą ( państwową ) kasę - jak to ktoś powiedział na wódę i fajki
    > wystarczy, a reszty płacić nie trzeba bo z mieszkania i tak nie maja

    nie za panstwowe tylko za tych co pracuja. W niektorych teoriach
    ekonomicznych parcujacym oplaca sie placic podatek na utrzymanie nierobow
    zeby nie psuli rynku zanizajac ceny.