PracaGrupypl.praca.dyskusje › kuroniówka

  • 1. Data: 2007-01-09 18:06:26
    Temat: kuroniówka
    Od: "czolgi" <c...@n...pl>

    Jestem studentką.Pracowałam dwa lata na umowę zlecenie.Nie miałam opłacanych
    składek zus.Miesiąc już siedzę w domu i nie zarejestrowałam się na
    bezrobocie.Czy moge się teraz zarejestrować i ubiegać o zasiłek?

  • 2. Data: 2007-01-09 19:32:38
    Temat: Re: kuroniówka
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    czolgi napisał(a):
    > Jestem studentką.Pracowałam dwa lata na umowę zlecenie.Nie miałam opłacanych
    > składek zus.Miesiąc już siedzę w domu i nie zarejestrowałam się na
    > bezrobocie.Czy moge się teraz zarejestrować
    Studenci studiow zaocznym moga sie rejestrowac jako bezrobotni. Dzienni
    - nie wiem.
    > i ubiegać o zasiłek?
    Nie
    Nie pracowalas. Wykonywalas zlecenie.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-09 20:26:31
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "czolgi" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > składek zus.Miesiąc już siedzę w domu i nie zarejestrowałam się na
    > bezrobocie.Czy moge się teraz zarejestrować i ubiegać o zasiłek?

    Jak nie miałaś opłacanych składek ZUS to nic z tego nie masz !!! Po drugie
    musisz się zarejestrować chyba w ciągu 7 dni w UP od utraty pracy.

  • 4. Data: 2007-01-09 21:13:39
    Od: "pb78" <p...@N...pl>

    > Jak nie miałaś opłacanych składek ZUS to nic z tego nie masz !!! Po
    > drugie musisz się zarejestrować chyba w ciągu 7 dni w UP od utraty
    > pracy.

    Nie ma takiego obowiązku, nie wprowadzaj koleżanki w błąd.

    Paweł
    odpowiadając na priv usuń NOSPAM z adresu

  • 5. Data: 2007-01-09 22:03:06
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pb78" <p...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma takiego obowiązku, nie wprowadzaj koleżanki w błąd.

    Może i teraz nie ma ale w moim UP. pamiętam że coś podobnego jest napisane w
    regulaminie wiszącym na drzwiach, kiedyś będę przechodził to zobacze czy
    jeszcze jest. Czyli dzisiaj kończę prace i mogę się zarejestrować za dwa
    miechy i mam zasiłek ??

  • 6. Data: 2007-01-09 22:30:23
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    Nie nazywaj tego kuroniuwką, bo Kuroń nie dał zasiłków tylko je odebrał.
    Przed Kuroniem w latach 80-ątych zasiłek dla berobotnych należał się
    bezterminowo, to właśnie Kuroń uciął ten okres do 1/2 roku (do roku w obszarze
    dużego bezrobocia).
    Kuroniówka tu zupa dla głodnych rozdawana na ulicy.

    Jesteś młoda więc bez winy, a że się nie uczyłaś histori to żadna ujma:
    historia to same bajki, oprucz rozdziałuw zakończonych zwrotem "według legendy".

    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    ktury ludzie ociężali umysłowo

  • 7. Data: 2007-01-09 22:44:26
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "stokrotka" napisał:

    > Kuroniówka
    > (tekst w nowej ortografi:

    Chyba Ci nie wyszło :>

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Dozwolone od lat 18 - na liczniku 78.000:
    http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

  • 8. Data: 2007-01-09 22:45:47
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Michał" napisał:

    > Czyli dzisiaj kończę prace i mogę się zarejestrować za dwa
    > miechy i mam zasiłek ??

    OIDP tak, ale oczywiście wypłacany krócej. Więc to wyłącznie w
    interesie bezrobotnego leży, aby zgłosić się jak najszybciej.

  • 9. Data: 2007-01-10 06:17:37
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 9 Jan 2007 23:03:06 +0100, Michał napisał(a):

> [...]
    > regulaminie wiszącym na drzwiach, kiedyś będę przechodził to zobacze czy
    > jeszcze jest. Czyli dzisiaj kończę prace i mogę się zarejestrować za dwa

    To dotyczy osób, które w trakcie pobierania zasiłku podejmą pracę. Jesli
    skończy się umowa, to wówczas mają 7 dni na ponowną rejestrację - żeby
    kontynuować pobieranie zasiłku.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 10. Data: 2007-01-10 06:18:35
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 9 Jan 2007 23:45:47 +0100, Aicha napisał(a):

    > OIDP tak, ale oczywiście wypłacany krócej. Więc to wyłącznie w
    > interesie bezrobotnego leży, aby zgłosić się jak najszybciej.

    Bzdura. Czas rejesestracji nie ma wpływu na długośc pobierania zasiłku.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl