PracaGrupypl.praca.dyskusje › kierowca

  • 1. Data: 2008-08-31 13:33:17
    Temat: kierowca
    Od: "zinek" <z...@p...onet.pl>

    Witam. Mam zamiar podjąć pracę na aucie przekracającym masę całkowitą pow.
    3,5t do 7,5t. Czy w związku z tym potrzebne jest mi świadectwo kwalifikacji
    lub inne papiery? Dodam jeszcze że firma w której chcę się zatrudnić posiada
    transport na potrzeby własne.
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    zinek

  • 2. Data: 2008-08-31 15:36:36
    Temat: Re: kierowca
    Od: qnick <q...@w...op.pl>

    zinek pisze:
> [...]
    > lub inne papiery? Dodam jeszcze że firma w której chcę się zatrudnić posiada

    Musisz mieć ukończony kurs na przewóz osób i rzeczy.

  • 3. Data: 2008-08-31 18:33:39
    Od: z...@p...onet.pl

    poco mi kurs na kurs na przewóz osób ?