PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pensje we Wrocławiu

  • 1. Data: 2008-08-31 10:05:40
    Temat: Pensje we Wrocławiu
    Od: ja <t...@y...pl>

    Witam

    Interesuje mnie praca we Wrocławiu. Orientujecie sie moze jak wyglada
    z zarobkami w tym miescie najlepiej w branzy finansowej.

  • 2. Data: 2008-08-31 10:12:44
    Temat: Re: Pensje we Wrocławiu
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 31 Aug 2008 03:05:40 -0700 (PDT), ja napisał(a):

    > Witam
    >
    > Interesuje mnie praca we Wrocławiu. Orientujecie sie moze jak wyglada
    > z zarobkami w tym miescie najlepiej w branzy finansowej.

    Różnie jest no, tak od 1000 do góry ;)

    (musisz skonkretyzować swoje oczekiwania i umiejętności, żeby ktokolwiek
    był w stanie powiedzieć cokolwiek)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2008-08-31 14:02:47
    Od: ja <t...@y...pl>

    On 31 Sie, 12:12, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Różnie jest no, tak od 1000 do góry ;)
    >
    > (musisz skonkretyzować swoje oczekiwania i umiejętności, żeby ktokolwiek
> [...]

    Interesuje mnie praca doradcy finansowego, wyksztalcenie finansowe
    mam, znam sie na finansach.

  • 4. Data: 2008-08-31 19:53:24
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    ja pisze:

    > Interesuje mnie praca doradcy finansowego, wyksztalcenie finansowe
    > mam, znam sie na finansach.

    Czyli pewnie jakas AE skonczona i bez doswiadczenia. Inaczej bys
    wiedzial ze od poczatku piszesz jakie maszdoswiadczenie zawodowe i jakie
    stanowisko Cie interesuje.

    Na moje oko to wiecej niz 2k netto nigdzie nie dostaniesz - nie jestes
    wart wiecej - nie umiesz sie sprzedac.