PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista PHP / WEBMASTER

  • 1. Data: 2008-09-01 11:20:53
    Temat: Programista PHP / WEBMASTER
    Od: Sokrates <m...@c...com.pl>

    Comes Spółka Akcyjna to dynamicznie rozwijająca się firma polska z
    główną siedzibą we Wrocławiu zajmująca się produkcją i dystrybucją
    urządzeń mobilnych. Według statystyk znajdujemy się w czołówce
    największych producentów i sprzedawców tego typu sprzętu w Polsce. Na
    rynku nowych technologii informatycznych firma działa od 1987 roku, a
    od 1993 specjalizuje się w sprzedaży komputerów przenośnych.

    Do naszej siedziby we Wrocławiu poszukujemy osoby do pracy na
    stanowisko: Programista PHP / WEBMASTER

    Opis stanowiska:
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
    - rozbudowę i utrzymanie istniejących aplikacji
    - projektowanie baz danych aplikacji
    - wdrażanie grafiki serwisów i sklepów internetowych

    Wymagania:
    - znajomość PHP (strukturalnie/OOP)
    - znajomość szablonów (Smarty)
    - znajomość relacyjnych baz danych (MySQL)
    - znajomość HTML, XHTML, CSS, JavaScript
    - umiejętności pisania przejrzystego kodu
    - komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej

    Mile widziane:
    - znajomość technologii AJAX
    - znajomość technologii Flash, ActionScript
    - znajomość programów graficznych
    - doświadczenie na podobnym stanowisku

    Oferujemy:
    - atrakcyjne warunki finansowe adekwatne do umiejętności
    - pracę w młodym i zgranym zespole
    - udział w ciekawych i błyskawicznie rozwijających się projektach
    - szansę rozwijania kwalifikacji i rozwoju kariery zawodowej
    - nowoczesny sprzęt komputerowy i najnowsze oprogramowanie do
    dyspozycji
    - umowa o pracę na pełen etat

    Prześlij nam Swoje CV i List Motywacyjny oraz swoje oczekiwania
    finansowe
    na adres w...@c...com.pl
    Do wiadomości prosimy dołączyć krótki opis najważniejszych
    zrealizowanych do tej pory
    projektów oraz próbkę kodu PHP.

    Zastrzegamy, że będziemy odpowiadać tylko na wybrane zgłoszenia.

    Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach klauzuli: "Wyrażam zgodę
    na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
    potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą
    z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133,
    poz. 883)".

  • 2. Data: 2008-09-02 07:56:35
    Temat: Re: Programista PHP / WEBMASTER
    Od: Tomasz <n...@N...pl>

    Sokrates pisze:
    > - atrakcyjne warunki finansowe adekwatne do umiejętności

    Smiac mi sie chce jak czytam takie teksty. Typowe ogloszenie: "praca w
    dynamcznie rozwijajacej sie firmie", "zarobki adekwatne do umiejetnosci"
    , "mlody zespol" eh... ciekawe czy te zarobki sa rzeczywiscie takie
    adekwatne?

    Tomek

  • 3. Data: 2008-09-02 10:36:27
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 02 Sep 2008 09:56:35 +0200,
    Tomasz <n...@N...pl> screamed:

> [...]
    > dynamcznie rozwijajacej sie firmie", "zarobki adekwatne do umiejetnosci"
    > , "mlody zespol" eh... ciekawe czy te zarobki sa rzeczywiscie takie

    Bardziej "poważne" są takie oświadczenia.
    "Zastrzegamy, że będziemy odpowiadać tylko na wybrane zgłoszenia."
    Jakby wysłanie maila było dużym wyśiłkiem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 12:35:38 user up 11818 days, 0:30, 1 user, load average: 0.05, 0.71, 0.84 ]

    If life is a stage, I want some better lighting.

  • 4. Data: 2008-09-02 13:00:02
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    Jesli sprzedawca notebookow i urzadzen mobilnych
    (na wszystkim musi sie znac) zarabia tylko 1300 zł,
    to nie liczylbym ze programista ma duzo wiecej.

  • 5. Data: 2008-09-02 13:00:19
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    smerf pisze:
    > Jesli sprzedawca notebookow i urzadzen mobilnych
    > (na wszystkim musi sie znac) zarabia tylko 1300 zł,
    > to nie liczylbym ze programista ma duzo wiecej.

    Zapomnialem podlinkowac http://www.voxan.pl/?pid=24

    :)

  • 6. Data: 2008-09-02 13:33:10
    Od: <a...@o...pl>

    Kiedys to mogli dawac takie pensje glodowe.
    Ale te czasu juz nie wroca i musza sie nauczyc ze czlowiek za taka kwote juz
    nie pojdzie do pracy ...

  • 7. Data: 2008-09-02 13:45:18
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Sep 2, 3:00 pm, smerf <s...@a...home.pl> wrote:

    > Jesli sprzedawca notebookow i urzadzen mobilnych
    > (na wszystkim musi sie znac) zarabia tylko 1300 zł,
    > to nie liczylbym ze programista ma duzo wiecej.

    Śmiem stwierdzić, że do programowania potrzeba trochę więcej wiedzy i
    umiejętności niż do sprzedaży sprzętu. A za jedno i drugie się płaci.

    --
    mihau

  • 8. Data: 2008-09-02 16:05:04
    Od: "Łukasz" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.
    Proszę o określenie jakie zarobki Państwo proponują na tym stanowisku.
    Wówczas, jeśli będą mi odpowiadać to wyślę swoją ofertę. Nie odwrotnie.
    Pozdrawiam.