PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezplatne przystąpienie!Praca od zaraz!

  • 1. Data: 2008-08-30 14:38:41
    Temat: Bezplatne przystąpienie!Praca od zaraz!
    Od: m...@o...pl

    PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie! Czy jesteś gotów na cos INNEGO?
    Masz dość
    codziennego drążenia? Czy jesteś zmęczony patrzeniem jak inni ciągną
    korzyści z TWOJEGO
    wysiłku? Czy chciałbyś pracować w domu, poświęcać więcej czasu swojej
    rodzinie,
    przyjaciołom lub hobby? Dałeś już sobie spokój z tymi wątpliwymi
    ofertami, które obiecują
    wszystko a zostawiają cię z niczym? JA TEŻ!!! To dlatego stałem się
    Pracownikiem emailowym.
    Prowadzę cały interes on-line, co oznacza, iż mam bardzo niskie koszty
    ogólne i
    mogę wykonywać cala moja prace w zaciszu i wygodzie mojego własnego
    domu, według
    mojego rozkładu. Zapewnione pełne przeszkolenie on-line!. Nie
    potrzeba żadnych opłat gry. Wszystkiego, czego potrzebujesz to
    komputer z dostępem do
    sieci e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany kierunku twego
    przyszłego życia! W celu
    uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się

  • 2. Data: 2008-08-30 15:22:32
    Temat: Re: Bezplatne przystąpienie!Praca od zaraz!
    Od: pietia <p...@g...com>

    m...@o...pl pisze:
> [...]
    > przyszłego życia! W celu
    > uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się

    A platne z gory za caly rok, online oczywiscie?
    Spi..laj!

  • 3. Data: 2008-08-30 17:35:22
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 30 Aug 2008 07:38:41 -0700 (PDT), m...@o...pl wrote:

    >PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie! Czy jesteś gotów na cos INNEGO?
    >Masz dość
    >codziennego drążenia?

    Rozsyłanie spamu czy piramida finansowa? Dla ułatwienia: i na jedno,
    i na drugie jest paragraf.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com