PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie dobrze się pracuje i dobrze płacą?

  • 1. Data: 2008-08-30 19:54:00
    Temat: Gdzie dobrze się pracuje i dobrze płacą?
    Od: M <m...@o...pl>

    Szukam miłej spokojnej pracy z wynagrodzeniem powyżej 10 tys.zł brutto.
    Miałem ofertę z Krakowa z dużej międzynarodowej firmy, ale dawali tylko
    9tys.zł brutto, co nie kalkulowało mi się nijak, przy obecnych zarobkach
    ok 6tys.zl brutto nie licząc diet z wyjazdow zagranicznych. Obśmiałem
    ofertę z Krakowa bo musiałbym wynająć mieszkanie i przeprowadzić się do
    Krakowa (ponad 250km z domu:()więc wyszłoby na zero. Pomyślałem sobie że
    filantropem nie jestem i wspierać tę firmę nie będę i za parę złotych
    więcej nie zostawię rodziny i swojej pracy dla Krakowa. Branża
    finansowo-księgowa.Firma międzynarodowa. Gdzie by tu uderzyć żeby
    zaproponowali dobre warunki?

  • 2. Data: 2008-08-30 21:52:04
    Temat: Re: Gdzie dobrze się pracuje i dobrze płacą?
    Od: A Tennyson <t...@b...buuz>

    On 08/30/2008 08:54 PM, "M" <m...@o...pl>, wrote:

    > wspierać tę firmę nie będę

    Zrobić maturę.

    --
    A Tennyson

  • 3. Data: 2008-08-31 01:10:24
    Od: SOCAR <s...@o...pl>

    Dnia Sat, 30 Aug 2008 21:54:00 +0200, M napisał(a):

> [...]
    > więcej nie zostawię rodziny i swojej pracy dla Krakowa. Branża
    > finansowo-księgowa.Firma międzynarodowa. Gdzie by tu uderzyć żeby

    Myślę że McDonalds może cie przyjąć z otwartymi rękami. Jako "hendicap"
    będą mogli odliczyć sobie troche kasy od podatków i dostać dofinansowanie.
    --
    SOCAR

  • 4. Data: 2008-08-31 02:04:12
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 30 Aug 2008 21:54:00 +0200, M <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    >więcej nie zostawię rodziny i swojej pracy dla Krakowa. Branża
    >finansowo-księgowa.Firma międzynarodowa. Gdzie by tu uderzyć żeby

    Parę dni temu widziałem w Tesco ogłoszenie, że szukają kasjerów, jak
    chcesz, to spiszę namiary.
    A za dwa lata możesz się załapać na prezydenta. Wymagania żadne,
    robota dobrze płatna, chociaż niespecjalnie prestiżowa.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 5. Data: 2008-08-31 19:20:04
    Od: M <m...@o...pl>

    Użytkownik A Tennyson napisał:

    > Zrobić maturę.

    E, po 15 latach od matury to już wiele się zapomniało... I po polskiemu
    rzadko się mówi i pisze, przynajmniej w pracy...

  • 6. Data: 2008-09-03 21:11:44
    Od: "lwh" <l...@p...pl>

    Użytkownik "M" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam miłej spokojnej pracy z wynagrodzeniem powyżej 10 tys.zł brutto.

    Zapytaj w swoim przedsiębiorstwie oczyszczania miasta
    Nasi śmieciarze zarabiają grubo ponad 10 tys.

    rocznie

  • 7. Data: 2008-09-09 05:48:05
    Od: Maugorzata <g...@n...wp.pl>

    M pisze:
> [...]
    > więcej nie zostawię rodziny i swojej pracy dla Krakowa. Branża
    > finansowo-księgowa.Firma międzynarodowa. Gdzie by tu uderzyć żeby
    księgowy ! hehehehehe
    dostajesz 6 tys ? za co ?
    moze kradniesz ?

  • 8. Data: 2008-09-16 13:09:39
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Maugorzata wrote:
    > księgowy ! hehehehehe
    > dostajesz 6 tys ? za co ?
    > moze kradniesz ?

    Kuzyn jest ksiegowym, firma ok. 10osob i zarabia 5-6tys zl brutto/
    miesiac. Wroclaw